Staropramen vždycky drží spolu – staronový spot nabádá k soudržnosti

Pro závěrečnou kampaň letošního roku oprášila značka Staropramen nejsilnější historický příběh pivovaru známý jako „zazdění varny“. V recyklovaném spotu vybízí diváky heslem „Staropramen, vždycky drží spolu“ k pospolitosti a překonání dnešní těžké doby.

Zkráceným dvacetivteřinovým spotem, který dostal nový voiceover, Staropramen reaguje na současnou nejistotu doby. Zákazy, omezení, a nakonec úplné zavření hospod jsou pro pivovarnictví těžkou zkouškou. Na Smíchově se však v minulosti museli vypořádat s ještě většími překážkami. Nejsilnější historickou událostí pivovaru Staropramen bylo „zazdění varny“ během nacistické okupace Československa.

Příběh zazděné varny jsme světu představili v podobě televizního spotu už v roce 2018. Proč ho opakujeme? Ani teď neprocházíme jednoduchými časy, ale věříme, že když jsme je zvládli v minulosti, zvládneme je i tentokrát,“ vysvětluje Senior Brand Manager David Šeberle a dodává: „Spot jsme lehce zkrátili, trochu jsme pozměnili i mluvené slovo, aby lépe vysvětlovalo, proč je pro nás příběh „zazdění varny“ nadčasový a důležitý i v dnešním kontextu.“ Spot Staropramenu tak dodává naději, že společnými silami tuto těžkou dobu zvládneme, tak jako pivovarští uchránili v minulosti varnu před nacisty.

Upravený spot je od začátku listopadu do konce roku 2020 k vidění v televizi na kanálech skupiny Prima. Nechybí ani v digitálu a na sociálních sítích.

Příběh zazděné varny

Válečný průmysl se během okupace snažil získat veškerou dostupnou měď a reálně hrozilo, že Staropramen přijde o svou novou varnu. To by mohlo vést k zániku celého pivovaru. Naštěstí se odvážní smíchovští rozhodli, že to nedopustí, a varnu (respektive její část) dobře ukryli. Okupanti si ničeho nevšimli a varna se tak dočkala konce války. Do plného provozu byla uvedena v roce 1958.

Zdroj a foto: Pivovary Staropramen

Hlavní partneři

Partneři

Mediální partner