Roste poptávka po nápojích se sníženým obsahem cukru

Kofola reaguje na zvyšující se poptávku po nápojích se sníženým obsahem cukru a rozšiřuje svůj sortiment. Na trh přichází Kofola citrus lehká a Kofola bez cukru v půllitrovém balení.

Obě novinky si zachovávají tradiční chuť, ale šetří na kaloriích. Představují tak ideální osvěžení v teplých jarních dnech a člověk si nemusí dělat starosti, že si pokazí figuru do plavek.

„Tyto dvě lehké novinky potěší všechny, kteří milují osvěžující chuť našich limonád a zároveň si hlídají příjem cukru. Praktické půllitrové balení se šroubovacím uzávěrem se pohodlně vejde do kabelky či batohu a přijde vhod kdykoli během dne nebo když se chystáte na výlet,“ říká Marketing Manager Kofoly Břetislav Koláček. Kofola bez cukru je vhodná například i pro diabetiky.

Nová Kofola bez cukru i Kofola citrus lehká se v obchodech objevily v březnu. „Mezi spotřebiteli roste zájem o nápoje se sníženým obsahem cukru. Odlehčená ‚citruska‘ a Kofola bez cukru si zachovávají tradiční chuť složenou ze čtrnácti bylin a ovocných šťáv a zároveň obsahují méně kalorií,“ vysvětluje Michal Krištofík, Brand Manager společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Kofola bez cukru

Na trhu se objevila Kofola bez cukru nově také v půllitrovém balení. Dosud byla k dostání jen ve dvoulitrové lahvi. Díky tomu, že neobsahuje cukr, je ideálním osvěžením pro všechny, kteří milují chuť Kofoly a zároveň si z nějakého důvodu nemohou dopřát Original.

Kofola citrus lehká

Novinka od Kofoly s citrusovou příchutí má o 30 procent méně cukru a neobsahuje žádná umělá sladidla. I přesto si zachovává osvěžující chuť tvořenou bylinkami a citrusy.

Zdroj a foto: Kofola ČeskoSlovensko

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010