ROSSMANN předal jeden milion korun, který zákazníci společně rozdělili v projektu KDE SRDCE POMÁHÁ

Pomoc tam, kde je potřeba – to je cíl nového charitativního projektu sítě drogerií ROSSMANN s názvem KDE SRDCE POMÁHÁ. V rámci jeho první vlny, která proběhla na jaře letošního roku, zákazníci společně přerozdělili jeden milion korun. Svými nevyčerpanými body
ve věrnostním programu ROSSMANN CLUB přispěli na drogistické zboží pro lidi v nouzi, pomoc seniorům a sportovní protézy pro nadějného 14letého parahokejistu Filipa. Druhé kolo projektu bude probíhat od 26. srpna a podpoří děti s vážnými zdravotními problémy.

Od 15. dubna do 15. června 2020 se zákazníci mohli zapojit do hlasování v mobilní aplikaci věrnostního programu ROSSMANN CLUB a libovolný počet svých nevyčerpaných bodů věnovat tam, kam by pomoc podle nich měla putovat. Nejvíce zákazníky zaujal příběh 14letého parahokejisty Filipa z Litvínova, který v dětství přišel o obě nohy pod kolenem. Společně Filipovi věnovali finanční prostředky v hodnotě přes 564 tisíc korun. Tuto částku ROSSMANN předal Nadačnímu fondu KlaPeto, který pořídí sportovní protézy pro Filipa a za zbývající peníze poskytne pomoc dalším handicapovaným dětem.

V rámci charitativního projektu KDE SRDCE POMÁHÁ se chceme zaměřit na všechny lidi, kteří se ocitli v nelehké životní situaci. V prvním kole hlasování nakupující sami ovlivnili výši finanční podpory. Je skvělé vidět, kolika lidem záleží na osudech těch, kteří v životě neměli tolik štěstí,“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Více než 233 tisíc korun bylo předáno organizaci Elpida zaměřující se na pomoc seniorům. Částka částečně pokryje náklady spojené s provozem bezplatné krizové linky či vytvořením podmínek pro on-line výuku. Více než 200 tisíc korun od svých zákazníků pak ROSSMANN předal také České federaci potravinových bank, která pro lidi v sociální či materiální nouzi zajistí produkty denní potřeby.

Druhá vlna se zaměří na pomoc dětem se zdravotními problémy

Druhé kolo hlasování v projektu KDE SRDCE POMÁHÁ bude zahájeno 26. srpna a poběží do 22. září 2020. V tomto kole se ROSSMANN ve spolupráci s neziskovými organizacemi DEBRA ČR, Helppes a Nadace Naše dítě zaměřuje na pomoc konkrétním dětem s vážnou zdravotní diagnózou a na zlepšení jejich každodenního života. Stejně jako v prvním kole mohou zákazníci v mobilní aplikaci ROSSMANN CLUB věnovat libovolný počet svých nevyčerpaných bodů příběhu, který je nejvíce zaujme.

  • Ošetřovací materiál pro Vojtíška

Šestiletý Vojta se narodil s nemocí motýlích křídel. Kůži po celém těle má tak křehkou, že ji poraní i neopatrný dotek. Trápí ho bolestivé puchýře, v pusince se mu tvoří spousta boláků, přes zraněný jícen nemůže dobře polykat, srůstají mu prstíky na rukou do pěstiček. Vojtíšek je přes všechna trápení hodně aktivní dítě, má rád pohyb a společnost. Ačkoli na základní ošetřovací materiál zdravotní pojišťovna přispívá, je potřeba pravidelně pořizovat další speciální krytí, desinfekce a masti, které již hrazeny nejsou. Cílem je vybrat minimální částku 200 000 Kč, která pomůže pokrýt náklady
na pořízení tohoto speciálního ošetřovacího materiálu.

  • Asistenční pes pro Nikolku

Nikolka trpí dětskou mozkovou obrnou s větším postižením dolních končetin. Ačkoli se pohybuje na invalidním vozíčku, snaží se žít a sportovat jako zdravé děti. Cílem je vybrat cca 250 000 Kč na výcvik zlatého retrievera Freddieho v asistenčního pejska, který by Nikolce pomohl k větší soběstačnosti a samostatnosti, ale hlavně byl kamarádem, o kterého se bude Nikolka moci starat, povídat si s ním a hrát.

  • Automobil a neurorehabilitace pro Mirka

Mirek byl do svých 7 let zcela zdravý kluk. Poté se však začal jeho zdravotní stav zhoršovat a byla mu diagnostikována vzácná nemoc Neuromyelitis optica. Vyžaduje celodenní péči, nechodí, postihla ho ztráta zraku, má závažnou kyfoskoliózu a také další zdravotní komplikace v důsledku jeho diagnózy. Rodina by potřebovala příspěvek ve výši 250 000 Kč na automobil, neurorehabilitace a další hygienické a zdravotnické pomůcky.

Celý projekt je součástí dlouhodobé strategie sítě drogerií ROSSMANN, která propojuje charitativní činnost s dalšími aktivitami společnosti a je také úzce spojena s celkovou komunikací značky ROSSMANN. A život je krásnější. Více informací o charitativním projektu můžete najít na webu a na sociálních sítích ROSSMANN Česká republika.

Zdroj a foto: ROSSMANN

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010