Radegast spustil soutěžní hru
Značka správně hořkého piva Radegast spustila webovou soutěžní hru Ratarova hořká cesta, která je součástí probíhající kampaně na pivo Radegast Ratar. Cílem hry je za pomoci správných rozhodnutí přežít v divočině. Na vítěze čeká domácí výčepní zařízení nebo roční zásoba piva Radegast Ratar. Soutěž probíhá do 6. června 2021.
Ve hře Ratarova hořká cesta je úkolem hráče přežít ve virtuální divočině bez cizí pomoci po dobu 14 dní. Aby se mu to podařilo, musí se správně rozhodovat a projít hořkými volbami až do konce.
„Koncept soutěže a mechanika hry odkazují na náš „vlčí“ televizní spot, ve kterém hlavní hrdina čelí hořké volbě. Ve hře si sami spotřebitelé vyzkouší, že ke správným rozhodnutím musí dozrát, stejně jako k mimořádně hořkému pivu Radegast Ratar. Je na nich, kterou cestu si vyberou a kam se vydají. Dostat se na konec ale není jednoduché,“ říká Josef Jalůvka, manažer značky Radegast.
Podmínkou účasti v soutěžní hře je věk 18 let a zakoupení alespoň jednoho piva Radegast Ratar v jakémkoliv obalu. Registrace do soutěže probíhá na webu, kam účastník vloží foto účtenky. Poté se vydá na cestu hrou a když se mu podaří dojít do konce, je automaticky zařazen do slosování o výhry. Webová hra probíhá ve čtyřech týdenních kolech a končí 6. června 2021.
Hlavní výhrou, která bude vylosována ze všech registrovaných hráčů, je domácí výčepní zařízení a 5 x 30l soudek piva Radegast Ratar. Každý soutěžní týden se navíc hraje o domácí výčep a malý soudek piva Radegast Ratar, zásobu piva Radegast Ratar na rok nebo voucher do Radegast e-shopu v hodnotě 500 Kč.
Zdroj a foto: Plzeňský Prazdroj