Nový objednávkový systém od Storyous přináší zefektivnění provozu i úsporu času restauracím

Česká technologická společnost Storyous nepřestává vylepšovat své pokladní a manažerské systémy pro restaurace. Nově spolupracuje s platformou Uget, která digitalizuje komunikaci mezi restauracemi a jejich dodavateli. Nový systém zefektivňuje provoz, šetří čas a jako bonus přináší restauracím možnost využít zdarma funkci skladového hospodářství od Storyous.

Česká společnost Storyous Igora Třeslína po investici od britské fintech skupiny SaltPay nejen zahájila nedávno oznámenou regionální expanzi, ale pokračuje i v rozvíjení nabídky služeb. Nově oznamuje spolupráci s českou platformou Uget, která digitalizuje proces objednávky mezi restaurací a jejími dodavateli. Uget, který před dvěma lety v Praze založil Ilya Ivanov, má zkušenosti z luxusních restaurací jako La Bottega Bistroteka, Kogo nebo Aromi a nově tak jeho řešení, které nejen v Česku nemá konkurenci, mohou využít i gastropodniky z dalších segmentů.

Ve Storyous chceme přinést našim zákazníkům komplexní restaurační systém usnadňující každodenní provoz, včetně sledování všech nákladů a objednávek dodavatelům. I přes současnou nepříznivou situaci v oboru, kdy v únoru došlo v meziročním srovnání k poklesu tržeb gastronomických podniků o 37 %, se většina našich zákazníků snaží statečně bojovat a to nejen formou výdejních okének, ale i rozvozy jídel. Integrací platformy Uget zvyšujeme přidanou hodnotu našeho systému,” říká k nově ohlášené spolupráci ředitel Storyous Igor Třeslín.

Restaurace dnes mají v průměru 12 dodavatelů, u kterých denně objednávají zboží a to zejména voláním přes mobil, přes SMS nebo Whatsapp. I v rámci své provozovny si od kuchaře po manažera vše zapisují a předávají postaru na lístečku. S Uget to zvládnou jednoduše, přehledně, na pár kliků,” přibližuje přidanou hodnotu Ugetu jeho zakladatel Ilya Ivanov s tím, že platforma tak zefektivňuje provoz a šetří provoznímu hodinu času denně, který stráví nad objednávkami a naskladněním do POS.

A nevýhodou zastaralých procesů v restauracích je i vysoký výskyt komunikačního šumu a v jeho důsledku i špatné objednávky. Některého zboží jako třeba krevet je více druhů a často se stane že v dodávce je jiný druh než kuchař potřebuje. Naše platforma, do které se dá přes mobil, tablet nebo počítač v průběhu dne vše přehledně zapisovat a kontrolovat díky tomu snižuje chyby v objednávkách až o 90 procent,“ říká Ivanov a dodává, že další výhodou pro manažery je automatický import dodacích listů nebo evidence všech nákladů včetně energii, nájmů a pod., díky kterému ušetří čas strávený v kanceláři.

Uget, který loni získal investici ve výši 10 milionů korun od angel investora Pavla Friedricha a fondu Nation 1, se novou spoluprací může snadno dostat do restaurací po celém Česku, v kterých už je či tam teprve bude mířit Storyous. Implementace systému trvá jen několik dnů, během kterých budou do platformy zapojeni dodavatelé nových restaurací. Fakticky tím vzniká jednotný e-shop pro všechny dodavatele a jejich restaurace. Dnes je do platformy připojeno přes 300 dodavatelů s katalogem aktuálního zboží i jeho cen. Onboarding a implementace systému je zdarma a zajistí ji buď vyškolení pracovníci Storyous či samotný Uget.

Pokud se restaurace rozhodnou Uget v kombinaci se Storyous využívat, dostanou k tomu ještě jeden příjemný bonus. Tím je skladové hospodářství od Storyous zdarma, přičemž tato akce platí pro nejrychlejších 100 klientů.

S dnešními neustále se měnícími podmínkami pro podnikání je pro otevřené restaurace důležité mít dokonalý přehled o celém procesu objednávek dodavatelům více, než kdy předtím. Díky platformě Uget, kterou zákazníkům nově nabízíme, tento proces plně automatizujeme a provozovatelům restaurací tak můžeme značně ulehčit jejich práci,” uzavírá Igor Třeslín.

Zdroj a foto: Storyous

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010