Nová kampaň rodinného řeznictví Krásno

Rodinná společnost Krásno na Valašsku vyrábí uzeniny a masné výrobky už po šest generací. V rámci další expanze a posilování své pozice na trhu v celé České republice se nyní představuje v reklamní kampani od agentury WMC/Grey.

Kreativní agentura WMC/Grey si vzala pod křídla přípravu celé kampaně a vystavěla ji kolem hlavního sdělení „Na Valašsku je Krásno“  Hero spot, který natočil režisér Víťa Procházka, ve zkratce zachycuje pověstnou valašskou pohostinnost, jak jinak než prostřednictvím hodů, během nichž se podávají ty největší lahůdky z Krásna a muzikanti hrají známou písničku „My jsme Valaši, jedna rodina“.

„Hledali jsme cestu, jak společnost Krásno zcela jasně vymezit vůči konkurenci, a jít cestou lokálního původu se pro tuto tradiční rodinnou firmu přímo nabízelo. Valašsko je známé svou krásou, pohostinností a skvělými lokálními produkty. To vše jsme zhmotnili do televizního spotu, zpříjemnili tradiční písní a podepsali účinkováním samotného majitele,“ říká Jan Plajner, business development director WMC/Grey.

Ve videu tak vystupuje i samotný majitel společnosti Karel Pilčík, který je dlouhodobě garantem kvality výrobků Krásno. Jméno Pilčík je totiž po celém Valašsku pro svou řeznickou historii vyhlášené.

Kromě 30sekundové televizní reklamy, která poběží v Česku i na Slovensku, vzniklo také mnoho materiálu pro sociální média. Mimo jiné videorecepty s produkty z Krásna, které představuje foodblogerka Bohyně kuchyně spolu s vnučkou zmíněného Karla Pilčíka.