Mattoni uvedla na trh originální osvěžení

Mattoni nově rozšířila své portfolio v segmentu ochucených minerálních vod. Spojením přírodní perlivé minerální vody Mattoni a přírodních aromat vznikla osvěžující novinka Mattoni Esence. Je bez cukru a sladidel a nabízí 3 oblíbené příchutě citron, pomeranč a malinu.

Mattoni Esence odráží současný trend zdravého životního stylu, protože je BEZ:

  • cukru
  • sladidel
  • barviv
  • konzervantů
  • jiných přidaných látek

Nabízí čistou, osvěžující a nesladkou chuť, kterou přirozeně vede minerální voda Mattoni i bez přidaného cukru. Mattoni Esence je ideální volbou pro všechny, kteří dbají na správný pitný režim bez cukru, umělých sladidel a barviv a zároveň mají rádi jemnou ovocnou chuť.

Mattoni Esence je pro ty, kteří myslí na své zdraví a zároveň hledají originální osvěžení. Propojuje benefity přírodních minerálů Mattoni s přírodní složkou ovocných esencí,“ uvedl k novince manažer značky Mattoni Jan Kolafa.

Kreativu kampaně pro Mattoni připravila agentura MilanoPraha.Na tomto konceptu mě zaujalo, že jde o naprostou novinku ve způsobu ochucení Mattoni. Jediná kapka, kterou ve spotu vidíme, představuje přidanou esenci dodávající minerální vodě čistou ovocnou chuť. Spot zdůrazňuje výjimečnost receptury a originalitu Mattoni Esence,“ uvedl režisér David Ticháček.

Nová edice Mattoni Esence je v prodeji v lahvích o objemu 1,5 l s doporučenou cenou MOC 16,90 Kč.

Zdroj a foto: Mattoni 1873

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010