Košík.cz zařídí pohodové grilování s vlastním pivem Pohodář

179 zobrazení

Jaro v rozpuku a hlavní grilovací sezonu na dohled slaví online supermarket Košík.cz s pomocí dalšího ze série svých privátních piv. Letošní letní IPA dostala název Pohodář, a tak jako u předchozích speciálů, i tentokrát vznikla ve spolupráci s Pivovarem Bizon. Celkem se do prodeje dostane 1400 lahví této svěží limitované desítky.

Pohodář je svěží a výborně pitelná světlá letní IPA – desítka. Ukrývá v sobě šťavnatost a příjemnou hořkost moderních chmelů Mosaic, Galaxy, Citra a Columbus z USA a Austrálie. V chuti dominují tóny tropického manga a papáji, doplněné o citrusy – konkrétně grep a pomeranč, kterých bylo dosaženo intenzivním chmelením za studena. Slad je použit Plzeňský a pšeničný. Hořkost má podle IBU na stupni 40 (běžné české ležáky jsou běžně kolem IBU 30).

Myslím, že všichni se chceme po náročném startu jara dostat co nejrychleji do pohody. A nic nenaladí lépe, než večerní posezení s rodinou a kamarády nebo víkendové grilování,“ uvádí Jan Škrabánek, marketingový ředitel Košík.cz. „Právě z tohoto pocitu vznikl náš Pohodář. Pivo, které v sobě nese příslib šťavnatého léta a každému přinese kousek vzdálených koutů světa, které teď leckomu tak trochu chybí.“

Pohodář tak doplní nabídku v rámci probíhající grilovací kampaně „Grilování na klik“. Ta nabízí celou řadu na míru připravených specialit – od řemeslných masných produktů řeznického mistra Kloudy po zeleninu vypěstovanou speciálně pro Košík na českých farmách.
Spolupráce s panem řezníkem Kloudou je naše oblíbená tradice, mezi zákazníky Košíku velice oblíbená. Jen za poslední měsíc jsme prodali trojnásobek jeho úžasných stejků včetně těch autorsky stařených,“ zmiňuje Škrabánek.

Pohodář je už několikáté privátní pivo, které si Košík nechal uvařit na míru. V minulosti bodoval například s velikonočním Koledníkem nebo loňským letním Grillmasterem. Celoročně pak prodává ještě několik dalších základních druhů.

Zdroj a foto: Košík.cz