MAKRO ČR rozjíždí e-shop pod značkou Můj obchod

1641 zobrazení

Společnost MAKRO, stojící za projektem nezávislých maloobchodů Můj Obchod, se v této nelehké době snaží usnadnit nakupování, a proto připravilo možnost online prodeje pro členy aliance Můj obchod. Nový projekt má šetřit čas zákazníkům prodejen Můj obchod, který by museli strávit nakupováním, a ti tak nemusí mít obavu z návštěvy prodejen.

Projekt je zdarma pro členy aliance Můj obchod a funguje na principu klasického online nakupování. Provozování e-shopu vedle kamenné prodejny je v dnešní době velkou konkurenční výhodou, rozjezd online prodeje však není jednoduchý a vyžaduje mnoho znalostí. O to se členové aliance nemusí starat, protože prodej zaštituje online platforma značky Můj obchody.

Koncoví zákazníci si na internetu nákup objednají a poté si pro něj jen dojdou do kamenné prodejny Můj obchod nebo si jej mohou nechat od někoho přivézt. Zákazníci tak získají možnost nakoupit u svého prodejce bez nutnosti chodit mezi regály. Díky tomu, že síť prodejen Můj obchod pokrývá celou republiku, je možné tuto službu využívat také mimo velká města.

V této nelehké době se snažíme přemýšlet o řešeních, které zjednoduší nakupování a zároveň pomohou obchodníkům zlepšovat své služby a podpoří tradiční trh. E-shop Můj obchod zatím funguje v testovacím provozu, ale očekáváme, že počet zapojených prodejen i nabídka potravin se bude rozšiřovat. Tímto projektem chceme pomoct našim partnerům zviditelnit jejich obchod službou, která ulehčí nakupování koncových zákazníků. Do budoucna počítáme nejen s rozšířením prodejen, ale také vylepšením projektu například o možnosti online plateb, donášku či rozvoz. Věříme, že zejména pracující lidé ocení možnost objednat si nákup předem a vyzvednout si jej například při cestě z práce,“ vysvětluje Romana Nýdrle, manažerka komunikace MAKRO.

Zapojené prodejny získají konkurenční výhodu oproti nezávislým obchodníkům, kteří nespadají pod značku Můj obchod. Majitelé členských prodejen potřebují pouze počítač, připojení k internetu a funkční e-mail, poté stačí do intuitivního a jednoduchého programu zadat zboží, které chtějí na internetu prodávat a jeho ceny. Jaký sortiment bude v nabídce daného obchodu je pouze v kompetenci prodejců.

Zdroj a foto: METRO/MAKRO Cash & Carry