Kláštorná Kalcia probouzí magické síly vápníku i ve druhém spotu

Voda pevná jako skála, Kláštorná Kalcia. Podle legendy kdysi dávno právě pramen této vody pomohl uherskému panovníkovi nabrat sílu a ubránit se Tatarským nájezdníkům při dobývání hradu Turiec. A tuto magickou sílu vápníku si pramen Kláštorné Kalcia uchránil až do dnešních dnů.

Po dvou letech přichází navazující spot, který nás opět zavede do mystického světa na pomezí fantazie a reality inspirovaný legendou z Turčianské doliny, odkud právě Kláštorná Kalcia pramení. Příběhu opět vévodí tajemná čarodějka. Jako strážkyně pramene nyní probudí i sílu vápníku, díky němuž nabude opět sílu vyčerpaný král vracející se z boje. I tentokrát se o kreativu postarala agentura WMC/Grey ve spolupráci se Stink Films. Na režisérské křeslo se usadil pařížský režisér Nieto, který stál u zrodu magického světa Kláštorná Kalcia.

Ta pokračuje v upevňování svého působení na českém i slovenském trhu. Právě díky blahodárným účinkům vápníku a hořčíku si Kláštornou Kalcia oblíbili manuálně pracující lidé. Do spotu jsme tentokrát chtěli dostat více mužnosti a ukázat tak sílu Kláštorné Kalcia. „Do děje jsme proto zakomponovali dvě nové postavy – krále a kováře. Ve spotu se znovu objeví také postava čarodějky, která je v ději klíčová a díky ní příběh znovu získává tajuplný rozměr,“ přibližuje upoutávku Ivana Králiková, senior brand managerka značky Kláštorná Kalcia.

Na to nový spot reaguje posunem od archetypu magician směrem k hero. Proto uhrančivou čarodějku doplnil charismatický král a kovář. „Kláštornou Kalcia jsme již v první kampani vybudovali na trhu vod velice distinktivní svět. Bylo nesmírně zábavné do něj opět vstoupit a napsat další kapitolu příběhu této značky. Nové postavy, nové role, nové výzvy,“ komentuje posun kreativní ředitel WMC/Grey David Suda.

Tajemný svět Kláštorné Kalcia se opírá o slovenské mýty i reálie. Uhrančivost příběhu opět doplnil legendární sbor Lúčnica, pro níž skladbu napsal Steven Lynch.

 Vizitka reklamní kampaně:

Klient:                        Kofola ČeskoSlovensko (Ivana Králiková a Pavol Chalupka)
Reklamní agentura: WMC/Grey
Creative Director:     David Suda
Strategie:                   Jan Plajner
Art director:               Radek Pleha
Copywriter:               Klára Javůrková
Account director:     Martina Vacíková
Account manager:   Štěpánka Švihelová
Režie:                         Nieto
Produkce:                 Stink Films
Hudba:                     Setve Lynch (Irsko), nazpíval umělecký folklorní soubor Lúčni

 

Zdroj a foto: WMC/Grey