BILLA v nové kampani komunikuje novinky svého věrnostního klubu a zaměřuje se na nové členy

1376 zobrazení

Společnost BILLA dokazuje, že v uplynulých měsících nezahálela a myslela na své zákazníky. Zaměřila se na inovace svého BILLA Bonus clubu, které komunikuje v nové kampani. Tu již tradičně připravila agentura McCann Prague, na digitální části se pak podílel MarketUP.

BILLA Bonus club k Bille jako takové neodmyslitelně patří už notnou řádku let. Málokdo by neznal s ním spojenou BILLA club kartu. Je to bezpochyby jeden z nejstarších a největších věrnostních klubů v České republice, který zákazníkům přináší celou řadu benefitů. Jsou jimi klubové, tedy výhodnější ceny vybraných produktů, které mohou členové klubu využívat, nebo také oblíbenou narozeninovou slevu a slevy u partnerů klubu. BILLA sev jednoduché kampani zaměřila na zdůraznění všech těchto benefitů. Zároveň s tím reaguje na trendy dnešní doby a prezentuje i novou digitální aplikaci BILLA. Díky ní mohou zákazníci své členství využívat naplno, nakupování v Bille nikdy nebylo výhodnější.

S kampaní, která poběží v průběhu letních měsíců, je spojená i promo soutěž k akvizici nových členů klubu. Ti v ní mohou vyhrát elektrokolo a další ceny v podobě poukázek na nákup v Bille. Televizní spoty jsou doplněny širokou škálou další POS komunikace.

TV spot/vizuál:

Zdroj a foto: REWE