BILLA spouští novou věrnostní kampaň a soutěž o produkty MasterChef

12122 zobrazení

Společnost BILLA spouští novou kampaň, díky které mohou zákazníci získat kvalitní nádobí z edice MasterChef za výhodnou cenu. Produkty byly vybrány samotným porotcem loňské řady prestižní soutěže MasterChef Radkem Kašpárkem. V nabídce v rámci této kampaně zákazníci naleznou kvalitní nerezové pánve, kastrol se skleněnou poklicí a kolekci nerezových kuchyňských nožů.

Od 15. 1. do 17. 3. mohou zákazníci ve všech supermarketech BILLA získat u pokladny za každých utracených 250 Kč jednu nálepku. Za každých 10 nasbíraných nálepek si mohou vybrat jeden produkt za akční cenu, stačí jen doplatit odpovídající částku od 69,90 Kč do 499,90 Kč. Produkty MasterChef nebude možné koupit za původní cenu, vyzvednout si je zákazníci mohou do 24. 3. nebo do vyprodání zásob.

„V rámci nové kampaně chceme naše věrné zákazníky odměnit a dát jim možnost postupně zakoupit celou sadu kuchyňských potřeb MasterChef za speciální cenu. Tváří naší kampaně se stal známý kuchař a porotce loňské řady soutěže MasterChef Radek Kašpárek. Věříme, že si naši zákazníci novou kampaň oblíbí stejně tak jako ty předchozí,“ říká marketingová ředitelka BILLA Lucie Průšová.

Vášnivé kuchaře a všechny, kdo by se také jednou chtěli cítit jako mistři kuchyně, zcela jistě potěší hluboká pánev s poklicí. Pánev je vyrobena z teflonu a má nepřilnavý povrch, zákazníci ji mohou zakoupit za 499,90 Kč (běžná cena: 2 600 Kč). Dalšími produkty jsou teflonové pánve nabízené ve dvou velikostech – 26 cm a 20 cm. Větší z nich zákazníci získají za 349,90 Kč (běžná cena: 2 000 Kč), menší pak za 249,90 Kč (běžná cena: 1 600 Kč).

V kuchyňské výbavě nesmí chybět ani kvalitní kastrol. V nabídce bude kastrol z nerezové oceli se skleněnou poklicí o objemu 4,7 l za 399,90 Kč (běžná cena: 2 500 Kč).

Prvním produktem z kolekce nožů za zvýhodněnou cenu je velký Santoku nůž o velikosti 16,5 cm ideální pro krájení, krájení na kostičky či sekání najemno. S deseti samolepkami jej nakupující mohou získat za 119,90 Kč (běžná cena: 1 200 Kč). V kolekci nožů dále zákazníci naleznou sadu dvou steakových nožů za 119,90 Kč (běžná cena: 1 200 Kč), kuchařský nůž za 119,90 Kč (běžná cena: 1 200 Kč), nůž na pečivo za 99,90 Kč (běžná cena: 650 Kč) či univerzální nůž za 99,90 Kč (běžná cena: 650 Kč).  Aby zůstaly nože ostré, nesmí v nabídce chybět ani dvaceticentimetrová ocílka, která spolehlivě nabrousí všechny hladké nože.

Novou věrnostní akci podpoří speciální komunikační kampaň, která se objeví ve všech reklamních formátech (TV, tisk, online). Reklamní spot a další komunikační formáty vznikly ve spolupráci s agenturou McCann Prague. O digitální zastřešení kampaně se stará agentura MarketUp. MasterChef produkty mohou lidé získat i zdarma, pokud uspějí v naší soutěži. Stačí uvařit guláš podle speciálního receptu Radka Kašpárka, vyfotit ho a nasdílet fotku na svém Instagramu s hashtagem #kasparkuvgulas nebo nahrát na soutěžní web. Soutěžit se bude o 30 sad nádobí a 30 sad nožů od 15. 1. do 17.3.

Zdroj a foto: REWE