Žvýkačky Airwaves v novém virálním komunikačním konceptu

Společnost Wrigley přichází pro svoji značku oblíbených žvýkaček Airwaves s novým komunikačním konceptem od agentury DDB. Koncept Potřebuješ to rozdýchat? reaguje na nepříjemné životní situace, které je třeba následně překonat, tedy i rozdýchat. Koncept si hraje s představivostí a kreativitou spotřebitelů s hlavním claimem „Ten pocit, když…“ .

Obrázek2

Tento nový a kreativní virální koncept, který chce oslovovat především cílovou skupinu ve věku 18-35 let, se snaží s humorem, ironií, nadsázkou a vtipem zapojit spotřebitele do hry a z nastalé nepříjemné situace se dostat s odlehčením a v pozitivním duchu. Proto společnost připravila na své mikro stránce i na sociálních sítích prostor pro vyjádření spotřebitelů a pro sdílení vlastních vtipných zážitků a nápadů. Jako základ je nastavený oficiální facebookový profil značky, soutěžní microsite pro vložení vlastního mini příběhu, a také Instagram a  Snapchat pro krátká dynamická videa. Očekává se také, že spotřebitelé budou jednotlivé situace a citace sdílet dále mezi své kamarády a známé.

screenshot

V novém konceptu nechybí ani spotřebitelská online soutěž, která probíhá v období od 18.7. do 12.8.2016 na webu značky a kam si spotřebitelé po registraci mohou nahrát vlastní texty, které doplní hlavní formulaci „Ten pocit, když…“ . Vítěz soutěže obdrží 10 000 kusů žvýkaček Airwaves pro jeho další kreativitu.

V tomto novém komunikačním konceptu se mimo spotřebitelské soutěže značka zaměří také na promo digitálními formáty, promo akce a vystavění POS materiálů v místě prodeje. Zde se budou především glosovat reálné situace skutečných nakupujících.

Navíc se v obchodním řetězci Ahold uskuteční další spotřebitelská soutěž v exkluzivní podobě a s 80 atraktivními cenami.

 

Zdroj: Wrigley, airwaves.cz, zboziaprodej.cz

Foto: Wrigley, airwaves.cz