Zákazníci, kteří ohodnotí Lidl prodejnu, mohou vyhrát poukázky na nákup

Zákazníci Lidlu mohou ohodnotit, jak se jim nakupovalo, a přitom vyhrát poukázku na nákup v hodnotě 1 000 Kč. Zpětnou vazbu k návštěvě konkrétní prodejny poskytnou přes online formulář, hodnocení je přitom rychlé a jednoduché. Nakupující tak získávají další způsob, jak se na Lidl obrátit.

Díky online dotazníku bude možné sledovat a měřit spokojenost nakupujících a reagovat tak na jejich přání a podněty. Zákazníci mohou ohodnotit například čistotu prodejny a uspořádání zboží, dostupnost produktů a samozřejmě i celkovou spokojenost s nákupem. Jejich hodnocení se pak promítne v provozu jednotlivých poboček a přispěje k tomu, aby byli zákazníci spokojení a rádi se vraceli.

Našich zákaznic a zákazníků si ceníme a chceme jim naslouchat. To již nyní funguje prostřednictvím našeho zákaznického servisu a sociálních sítí, jako je například Facebook. Díky online dotazníku se budeme moci soustředit na konkrétní problémy, dozvědět se, kde můžeme být ještě lepší a zpříjemnit tak nákupy našich zákazníků,“ řekl k novému dotazníku jednatel společnosti Lidl Zdeněk Jerie, který je zodpovědný za provoz prodejen.

Velmi jednoduchá zpětná vazba

Nakupujícím, kteří chtějí svou návštěvu prodejny ohodnotit, stačí k tomu číslo účtenky. K dotazníku se dostanou kliknutím na této adrese.  

A stojí za to se zúčastnit – mezi účastníky průzkumu rozdá Lidl každý měsíc poukázky v hodnotě 1000 Kč, které lidé mohou využít na další nákup.

Zdroj a foto: Lidl

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010