ROSSMANN a Nadace Naše dítě pošle 250 znevýhodněných dětí k moři

V letošním roce proběhne jubilejní 10. ročník charitativního projektu Dejme úsměv dětem společnosti ROSSMANN a Nadace Naše dítě. Tentokrát se projekt zaměří na tzv. neviditelný handicap – chudobu, která děti v České republice společensky znevýhodňuje.

 „Pro desátý ročník kampaně Dejme úsměv dětem jsme se rozhodli vymyslet něco výjimečného
a velkého. Proto se v desátém roce naší společné charitativní činnosti zaměříme na téma chudoby, která sice nemusí být na první pohled viditelným handicapem, přesto téměř desetina českých rodin žije na hranici chudoby,“
říká Zuzana Šafářová z Nadace Naše dítě.

Chudoba je v ČR dědičná a děti vyrůstající ve znevýhodňujících podmínkách mají mnohem menší šanci na dosažení středoškolského vzdělání a dobrého uplatnění na pracovním trhu. Chudoba jako neviditelný dětský handicap zahrnuje prakticky nemožnost navštěvovat volnočasové aktivity a dětem pak chybí motivace pro vzdělávání. Do budoucna to pro ně může znamenat i mizivou šanci
na průměrný výdělek a například možnost vyrazit na rodinnou dovolenou.

Toto téma zaujalo i společnost ROSSMANN, která letos slaví 25 let na českém trhu a která se proto velkoryse rozhodla společně s Nadací Naše dítě poslat k moři do Itálie 250 sociálně znevýhodněných dětí. Cílovou skupinou projektu jsou děti, které u moře ještě nikdy nebyly a které znevýhodňuje právě neviditelný handicap chudoby. Proto byly vybrány děti ze sociálně vyloučených oblastí, např. ze severozápadu, kde chudobou trpí 4x více lidí než v bohatších krajích, děti, které žijí se single rodiči
na hranici ekonomického minima, děti z dětských domovů, děti z pěstounských rodin, a především tedy děti, které u moře nikdy nebyly. K moři pojedou také děti s tělesným a mentálním handicapem.

Věříme, že to pro děti bude skvělý zážitek, a že je téma letošního již 10. ročníku naší společné charitativní kampaně vybráno správně. Slavíme 25 let na českém trhu a 10 let spolupráce s Nadací Naše dítě. Těšíme se na rozzářené tváře dětí, až poprvé moře uvidí, a jsme přesvědčeni, že tento nezapomenutelný zážitek pozitivně ovlivní jejich další životní cesty a osudy“, řekla Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Přispět ke splnění 250 dětských snů o cestě k moři může každý, kdo se do letošní kampaně zapojí.  Jak? Charitativní prodejní týden letos proběhne od 13. do 17. května. V těchto dnech můžete
ve všech prodejnách drogerie ROSSMANN na území České republiky nakoupit produkty označené logem smajlíka. Celá částka z těchto produktů (vyjma DPH) bude tak jako v minulých letech věnována Nadaci Naše dítě.

Partnerem letošní charitativní kampaně se stala cestovní kancelář Čedok. Prázdniny si děti užijí v resortu Villagio Bella Italia přímo na písečné pláži Jaderského moře. Díky daru společnosti ROSSMANN bude zajištěna pro všechny zúčastněné kromě cesty a ubytování také plná penze, pitný režim, cestovní pojištění a všichni účastníci dostanou na cestu plážovou tašku se sadou opalovacích krémů SunOzon.

Kampaň Dejme úsměv dětem je dlouhodobě zaměřena na pomoc handicapovaným dětem v České republice. Za devět let společného působení bylo ve prospěch dětí přerozděleno více než 50 milionů korun.

Zdroj a foto: ROSSMANN

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010