POP STAR za únor 2022 je vystavení Intersnack – Bohemia „z pece“

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 2/2022. První místo za únor získala realizace Bohemia „z pece“ firmy Intersnack  před realizací Radegast ROG. Třetí místo obsadilo vystavení Lay´s.

V únoru bylo hodnoceno 5 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězná realizace Bohemia získala od odborné poroty průměrnou známku 7,3 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (7,4 bodů) získala realizace za kreativitu zpracování a potenciál upoutat pozornost. Vystavení Bohemia bylo k vidění v řetězci Albert HM během února, zadavatelem a klientem byla společnost Intersnack.

 

Druhé místo obsadila realizace Radegast ROG, která byla umístěna také v řetězci Albert HM. Zadavatelem byla společnost Plzeňský Prazdroj.

Na třetím místě se umístila kampaň Lay´s, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost KMV BEV CZ. V únoru byla k vidění v řetězci Albert HM.

Všechny únorové soutěžní realizace hodnotila odborná porota.

Hodnocení vítězné realizace

„Pěkné řešení, vytváří příjemný pocit, teplo domova. Hezky zpracované.“ hodnotí Martina Bedrnová ze společnosti Peugeot Česká republika.

„Vysoká vizibilita, nápad a provedení vzbuzující pocit poctivě vyrobeného produktu, kreativa posilující brandové atributy. Jednoznačně dobrá práce.“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.

 

Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR

cs_CZCzech