Tesco hledá nové cesty k zákazníkům

Průkopníkem novinky, která je dalším z řady vynálezů
sloužících k přilákání nových zákazníků, je firma Apple. V praxi nyní nabídky
do chytrých telefonů chodí lidem, kteří překročí práh 740 prodejen One Stop ve
Velké Británii. Marketéři promoakce šijí lidem na míru, podkladem je přitom
historie nákupů na internetu, napsal list The Daily Mail. Pokud se systém osvědčí, mohl by se rozšířit do dalších
prodejen společnosti Tesco v Británii.

Služba nabízí i další možnosti. Technologie umožňuje
identifikovat přesnou polohu zákazníka, resp. chytrého telefonu, systém tedy
může přímo upozornit na zajímavou nabídku v okamžiku, kdy kolem regálů s tímto zboží
zrovna zákazník prochází.

Apple se chystá technologii použít i v kavárnách a
restauracích s rychlým občerstvením. Výhoda by v tomto případě spočívala v tom,
že by zákazník měl mít svou objednávku ihned připravenou a nemusel by čekat ve
frontě.

„Jednáme také s provozovateli řetězců kin. Nabízíme jim
službu, která by zákazníky v okamžiku příchodu upozornila na nabídky a snad i
umožnila rychlé vyzvednutí lístků,“ uvedl ředitel společnosti Appflare
Owen Geddes.

Pro spuštění služby bude ve všech případech zapotřebí
stáhnout si do telefonu aplikaci One Stop nebo Appflare Redeem a mít zapnutý
Bluetooth v době nakupování.

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010