Pomocí iPadu je možné nyní s Fashion Days nakupovat odkudkoli

3120 zobrazení

Tuto mobilní aplikaci nabízí Fashion Days jako první online obchod v
České republice a rozšiřuje tak již dřívější aplikaci pro iPhone. Přes 200 000
produktů od více než 500 světových značek je nyní ještě dostupnější! Možnost
nakupovat kdykoliv a odkudkoliv naprosto odpovídá požadavkům dnešního životního
stylu.

Prokazatelně pozitivní výsledky spolu s obchodní strategií
Fashion Days soustředící se na moderní technologie jsou v souladu s neustále
rostoucím trendem, jímž je právě online nakupování pomocí mobilních zařízení.
Světový výzkum IBM napovídá, že tento způsob nákupu v následujících letech na
trhu převládne. Celých 12 % uživatelů moderních komunikačních technologií si
aktuálně vybírá služby na základě toho, jestli daný obchodník nabízí možnost
výběru zboží i prostřednictvím mobilních zařízení. Jak vyplývá z výsledků
dotazníku společnosti Digitribe and Pragmatica, zákazníci se k internetu
připojují na různých místech a jsou stále mobilnější – využívání smartphonů
vzrostlo v roce 2013 o 73,5 %. Podíl tabletů také stoupá – z celkového počtu
uživatelů internetu dnes tvoří majitelé tabletů 12,6 % (v roce 2012 to bylo
pouhých 5,4 %).

Po uvedení nové aplikace pro iPad očekává Fashion Days ještě
větší nárůst prodejů přes mobilní zařízení. V minulých třech měsících (květen –
červenec 2014) tvořily nákupy přes mobil 31 % celkového obratu společnosti a
toto číslo neustále stoupá.

Aplikace pro iPad se ovládá jednoduše a intuitivně a plně
využívá nejvýraznější výhody tabletu, kterou je velká obrazovka. Zákazníci díky
ní vidí velké obrázky ve skvělé kvalitě, neunikne jim žádný detail prohlíženého
zboží a mohou si tak lépe užít pohled na barvy, textury a celý výrobek. Nová
aplikace Fashion Days pro iPad je nyní dostupná v App Storu a lze si ji
stáhnout zcela zdarma. V blízké budoucnosti společnost plánuje uvést na trh i
aplikaci pro operační systém Android.

„Naše nová aplikace pro iPad umožňuje okamžitý a snadný
přístup k rozmanitým výrobkům, které prodáváme. Předcházelo jí nedávné uvedení
nového uživatelského menu pro náš online obchod, které nabízí vyhledávání
produktů podle různých kritérií – podle pohlaví, značky, kategorie zboží nebo
podle posledních kolekcí. Naším hlavním cílem a přáním je učinit nakupování pro
naše zákazníky ještě příjemnější a pohodlnější,“ říká Evgeniya Markova, vedoucí
brand marketingu ve Fashion Days. „Móda nás dnes obklopuje ze všech stran – i v
běžném životě nacházíme stálou inspiraci pro nevšední vzhled a osobitý styl.
Proto se snažíme zpřístupnit náš online obchod každému a nabídnout mu
individuální způsob prohlížení zboží a jeho nakupování. Tak může zákazník
neustále kontrolovat nabídku svých oblíbených značek a vybírat dle svého
přání,” dodává.