Seminář BEST OF IN-STORE 2019 se blíží
POPAI CE pořádá další ročník semináře, který představí nové projekty pro komunikaci v místě prodeje od zadání až po jejich implementaci a úspěšnost v in-store. Program navazuje na předchozí ročníky akce a nabízí mimořádnou příležitost seznámit se s nejúspěšnějšími in-store realizacemi, které byly oceněny na právě uplynulém ročníku POPAI AWARDS. Nenechte si ujít nové případové studie efektivních řešení pro místo prodeje.
Tvůrci řešení se exkluzivně podělí s účastníky semináře o své zkušenosti a doporučení, jak účinně komunikovat v prodejních místech i v dalších místech kontaktu se spotřebiteli. Praktické příklady koncepcí a kampaní odhalí inovativní formy komunikace se zákazníky v různých segmentech trhu a ukážou aktuální směry vývoje in-store komunikace.
Mediálním partnerem akce je časopis Zboží&Prodej.
Program semináře
12,30 – 13,00 Registrace účastníků semináře, občerstvení
13,00 – 14,30 První část semináře
14,30 – 15,00 Pauza na kávu a občerstvení
15,00 – 16,00 Druhá část semináře
Moderuje: Josef Kroulík, OFF TRADE Sales Manager, Budějovický Budvar, n. p.
Paletový ostrov Captain Morgan
Silné, tradiční komunikační prvky značky, originalita i jemnost charakterizují úspěšné paletové vystavení, které oslovuje široké spektrum zákazníků.
Přednášejí:
Miroslav Obrátil, Project Manager, DAGO s.r.o.
Zdeněk Bláha, Brand Manager Captain Morgan, STOCK Plzeň – Božkov s.r.o.
pure tech i
Chytrý regálový display slouží nejen k prezentaci značky a produktů, ale také měří množství zákazníků i dobu jejich setrvání před regálem.
Přednáší: Tomáš Trávníček, Vedoucí prodeje Retail Systems, WANZL spol. s.r.o.
Plzeňka
Nový koncept restaurací značky Pilsner Urquell podporuje identitu značky a zvyšuje úroveň zážitku spotřebitele.
Přednáší: Jakub Zaoral, Channel Development Supervisor, Plzeňský Prazdroj a.s.
Netradiční paletové vystavení Persil
Originální in-store řešení ihned zákazníka upoutá a vytrhne ho z jeho nákupního stereotypu.
Přednáší: Michaela Formánková, Account Manager, atta creative, s.r.o.
Futuristický pop-up Vodafone
Prezentační stánek není jen kostka se střechou a vitríny s produkty. WELLEN využil příležitost a pop-up Vodafone změnil na silný komunikační kanál značky. Představil tak nejen platformu pro mladé #jetovtobě, ale také podpořil image značky Vodafone. Kolik brandu se dá chytře a interaktivně dostat na 5x5m?“
Přednášejí:
Petr Šimek, Managing Director, WELLEN a.s. Michal Přeček, Creative Group Head, WELLEN a.s.
SMART DISPENSER
Inovativní zásobník výrazně podporuje impulzivní nákupy v maloobchodních prodejnách.
Přednáší: Libor Jordán, Managing Director DEKOR, spol. s r.o.
Monument katedrály Sv. Víta Ferrero Rocher
Nepřehlédnutelná in-store realizace v podobě zlaté siluety naší nejvýznamnější památky nabídla ve vánočním čase skvělý zákaznický zážitek.
Přednáší: Samuel Ter-Akopow, Key Account Manager, INNATE s.r.o.
Změna programu vyhrazena.
Podmínky účasti na semináři
Členové POPAI CE se mohou semináře zúčastnit za zvýhodněných podmínek:
– 2 zástupci z každé členské společnosti mají zajištěn vstup zdarma,
– dalším zástupcům POPAI CE je poskytnuta 50% sleva z účastnického poplatku.
Účastnický poplatek pro nečleny POPAI CE činí 3.000 Kč + DPH, tj. celkem 3.630 Kč.
Zájemci se mohou registrovat zde.
Zdroj a foto: POPAI CE