Retailová „seznamka“ aneb RETAIL SAFARI v OD Kotva

Portál Mistoprodeje.cz uspořádal v úterý 12. listopadu 2019 v pořadí již sedmou akci Shopper Marketing Breakfast, tentokrát v novém formátu – RETAIL SAFARI. Hlavním tématem byla, na rozdíl od dřívějších akcí s odbornými přednáškami, P.O.S. týmová hra. Pro setkání jsme zvolili zajímavé a poměrně málo známé místo – restauraci T-ANKER na střeše pražského obchodního domu KOTVA. Autory designu byli zástupci partnerů akce: Andrea Vozníková z ACNielsen Czech Republic s.r.o., Patricia Jakešová z U&SLUNO a.s. a Mark Wright – nový člen pořádajcího portálu Mistoprodeje.cz. Fotografie přibližující atmosféru akce naleznete zde. Osmé setkání je naplánováno na začátek roku 2020.

Akce RETAIL SAFARI proběhla poprvé v posledním patře obchodního domu KOTVA, v restauraci T‑ANKER. Toto retailové setkání téměř 7 desítek účastníků mělo netradiční formu POS/POP týmové hry. Při ní se účastníci rozdělili do 11 cca. 6členných skupin. Každá skupina obdržela hodnotící list a měla v této hře navštívit a ohodnotit jednu určenou prodejnu. Vybrané prodejny byly jak v obchodním domě Kotva, tak i v blízkém obchodním centru Palladium a Revoluční ulici: ALO Diamonds, Manufaktura, Sparkys, DM Drogerie, Bibloo Concept, FANN parfumerie, Knihy Dobrovský, McPen papírnictví, Pet Center, Albert a iSTYLE (Apple).

Následně se všechny skupiny vrátily zpět do restaurace a ze svých poznatků z terénu si připravily krátké prezentace. Za každou skupinu pak její mluvčí ostatní účastníky akce seznámil s výsledky hodnocení určené prodejny. Následně odborná porota pod vedením Andrey Vozníkové vyhodnotila tři prezentace resp. týmy, které nejpřesněji komentovaly POP/POS komunikaci v přidělené prodejně. Na třetím místě skončil tým Emila Beneše (Proboston), na druhém tým Adély Mikschikové (Adastra) a vítězem se stal tým Miroslava Netušila (Czech Promotion).

Vítězný tým Miroslava Netušila (Czech Promotion).

Dalším bodem programu bylo vyhlášení posledních tří vítězů v odborné retailové soutěži portálu Mistoprodeje.cz s názvem TOP In-store realizace měsíce. Konkrétně se jednalo o soutěžní kola za měsíc červenec, srpen a září. Vyhlášení proběhlo už v duchu nového názvu soutěže – Zlatá stopka 2019. Za červenec převzala vítězný diplom za realizaci Interaktivní shop-in-shop pro kampaň Grilujeme s Coca‑Colou společnost DAGO (Anna Brůžková), za srpen za kampaň PURINA společnost Eclipse Print (Roman Bezděk) a za vítěznou zářijovou realizaci PERSIL společnost POS Media Czech Republic (Michaela Urbanová)

Anna Brůžková ze společnosti DAGO přebírá z rukou Jiřího Hubky diplom za realizaci Interaktivní shop-in-shop pro kampaň Grilujeme s Coca‑Colou
Roman Bezděk ze společnosti Eclipse Print přebírá z rukou Saši Vejnoviće diplom za realizaci PURINA
Michaela Urbanová ze společnosti POS Media Czech Republic přebírá z rukou Patrície Jakešové diplom za realizaci PERSIL

V další části programu vystoupila Patrícia Jakešová, Senior Business Consultant společnosti U & SLUNO, která představila aktivity jejich firmy v oblasti Category Managementu. V závěru byly také představeny novinky portálu Mistoprodeje.cz (poradenské služby) pro nastávající rok 2020 a opět proběhla malá sbírka pro Potravinovou banku Praha. Vybralo se 3120 Kč, za největší příspěvek v hodnotě 500,- děkujeme Janu Vochomůrkovi z JT International spol. s r.o. Akci moderoval za portál mistoprodeje.cz Jiří Beran a za partnera snídaně (ACNielsen) CMI & Shopper Leader ČR/SR Andrea Vozníková.

Zpětná vazba účastníků byla mimořádně pozitivní – zejména vyzdvihovali získání nových kontaktů, poznatků z aktuální situace v prodejnách a sdílení názorů – citujeme z jejich vzkazů:

„Super seznamovací akce, která sloužila hlavně jako Iceberg. Na množství prezentací si člověk uvědomí pohled z venku a vidí prodejnu jinýma očima.“

„Velmi milé překvapení, že setkání bylo pojato zase úplně jinak. Díky skvělému připravenému workshopu „Mystery shopping“ jsem měla možnost vyjít z „provozní slepoty“, a to nejen z hlediska provozovatele shopping center, ale také z pohledu zákazníka, neboť si díky vám uvědomuji, jak jsem někdy ochotná slevit ze svých požadavků a očekávání při nákupu, a to je myslím velká škoda. Takže velké díky za prozření a za příležitost setkat se se skvělými lidmi.“

„Skvělá atmosféra, inspirativní obsah workshopu a příležitost pro networking.“

„Snídaně super, jako vždy. Velké plus dávám nápadu rozřazení do týmů, díky čemuž se člověk seznámí a sblíží s novými lidmi, v tom bych určitě pokračovala. A interaktivita byla super!“

„Rychlé a efektivní. Líbilo se mi, že týmy byly promíchané, poznala jsem mnoho nových zajímavých lidí.

„Ráda jsem si vyslechla názory druhých na tu samou prodejnu. Viděla jsem prodejnu tedy jinou optikou.“

„Perfektní organizace, milý přístup, zajímavé a přínosné složení účastníků.“

„It was great to see and understand Retail Stores in Kotva and Palladium. Good to have a group work to combine knowledge from all diferent field people. For the next time better to have meeting time with all member as well. Overall super, nice, thank for good organization.“

Na této akci jsme opět překročili počet účastníků minulých snídaní našeho portálu. Do budoucna plánujeme podobný formát zopakovat tak, aby opět zazněly názory výrobců zboží, řetězců prodejen, reklamních a výzkumných agentur i asociací a vysokých škol.

Za inspiraci pro koncept SAFARI děkujeme Danielu Jesenskému z DAGO, který nám poskytl i svoje POPové desatero, které je zde ke stažení zde.

Závěrem bych rád poděkoval všem organizátorům za jejich nápady, čas a energii a také účastníkům za jejich hojnou účast, bez které by akce nemohla proběhnout. Podobnou akci lze zorganizovat i jako firemní – pro zaměstnance či klienty – v případě zájmu o bližší informace jsme k dispozici.

Miroslav Oupic

Fotografie přibližující atmosféru akce naleznete zde.

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one, HL Display a Dynamix Media a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, POS Media a Sign invention.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistorprodeje.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010