Profesionální displeje Philips pomáhají dělat svět dokonalejší

270 zobrazení

S obrazovkami používanými na sdělování informací a marketingovou komunikaci se dnes v běžném životě setkáváme všude. Na monitoru najdeme pozdrav s naším jménem při vstupu do hotelového pokoje, dozvíme se spoustu zajímavé osvěty v čekárnách zdravotnických zařízení, inspirujeme se novinkami v obchodech.

Jak tato zařízení fungují a jaké jsou nové trendy, jsme se zeptali odborníka na profesionální displeje – CEE Sales Managera společnosti MMD-Monitors & Displays Holding BV, která disponuje výhradními právy na prodej a marketing monitorů značky Philips po celém světě – Milana Krejzlíka. Divize zabývající se touto technikou pod názvem Philips Professional Display Solutions oslovuje široké spektrum klientů s nabídkou inovativních produktů.

Profesionální displeje vytvoří dokonalé nákupní prostředí, zaujmou účastníky cestovního ruchu zajímavým obsahem, interaktivním rozhraním a dynamickou reklamou, dokážou interaktivně propojit vaše vzdálené kanceláře, zefektivní procesy v průmyslových provozech a zmodernizují práci ve zdravotnických zařízeních. Vše toto Philips do komerčních prostor nabízí – od malých obrazovek až po ohromné multimediální stěny.

Vysvětlete, prosím, jaký je vlastně základní rozdíl mezi klasickými monitory a Signage Displays a kde se tato řešení nevíce využívají?

Klasické IT monitory pro připojení k počítači mají předpokládanou dobu životnosti 3 až 5 let a jsou koncipované na provoz 16 hodin denně a 7 dní v týdnu. To koresponduje i s běžnými televizemi pro domácí užití. Profesionální displeje jsou v základní kategorizaci dvojí – jedny koncipované na 18h/7dní, a druhé určené pro nepřetržitý provoz – tedy 24h/7 dní s využitím v reklamě, provozech atd. Standardní záruka těchto displejů Philips je 3 roky s možností prodlužení na 5 nebo 7 let.

Toto kritérium však není jediný rozdíl mezi profesionálními televizemi a klasickými TV. Hotelové například (18/7) vydrží samozřejmě více oproti klasickým a navíc mají systém na vzdálenou správu, tedy možnost centrálního zapojení. V případě televizí do nemocnic jsou navíc antibakteriální a dají se desinfikovat.

Společnost Philips Professional Display Solutions však kromě profesionálních zařízení k nim dodává také software pro vzdálenou správu digitálního obsahu. Mohl byste nám tento váš systém přiblížit?

Centrální správu celé sítě pro Philips zajišťuje na míru navržený řídicí software ArtemisOne, který vyniká robustností, jednoduchou a přehlednou správou. Celý systém je navíc dostupný za velmi příznivou cenu. Díky ArtemisOne může správce sytému řešit jak technickou část – tedy nastavování hardwaru (úprava) jasu, kontrastu, barvy, hlasitosti; plánování provozu obrazovek) – tak provoz a organizaci zobrazovaného obsahu. Odpovědný pracovník má možnost téměř okamžitě měnit obsah podle akčních produktů nebo dopředu plánovat zobrazovaný obsah. ArtemisOne umožňuje skutečně snadné řízení celé sítě zobrazovačů z jedné ovládací konzole, se všemi potřebnými daty dostupnými na pár kliků.

Unikátnost řídicího systému spočívá v tom, že obsahuje i fotografie z místa umístnění. Správce systému tak přesně ví, o kterou plochu se jedná nebo při jaké teplotě operuje. Díky jednoduchému grafickému zobrazení okamžitě vidí, která plocha funguje správně (zelená), a kde je nějaký problém (červená). Navíc má možnost definovat konfigurační soubory, které obsahují jednoduché možnosti nastavování celých skupin obrazovek, kdy se požadované parametry nastaví pouze na jedné z nich a systém toto nastavení pošle do všech obrazovek v síti nebo dle libosti pouze vybraným obrazovkám.

Pokračování článku naleznete ZDE.

Tento článek jsme přinesli ve spolupráci s partnerem našeho portálu, odborným časopisem Brands&Stories, který se zaměřuje na značky, koncepty kamenných obchodů a na POP-marketing.

Zdroj a foto: Brands&Stories