POP STAR za červenec 2022 je vystavení Gillette, Venus

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 7/2022. Výhercem měsíce je realizace Gillette, Venus. Druhé místo obsadily realizace Big Shock! a také, se stejným počtem bodů, RedBull.

V červenci bylo hodnoceno 5 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězná realizace Gillette, Venus získala od odborné poroty průměrnou známku 7,1 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (7,8 bodů) získala realizace za potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. Realizace shop in shop Gillette, Venus byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Procter & Gamble, realizátorem agentura POS Media CZ.

 

Druhé místo obsadila realizace Big Shock!, která byla k vidění v řetězci Globus.

 

Na druhém místě, se umístila také realizace RedBull. V červenci byla vystavena v řetězci Tesco HM.

 

Všechny červencové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:

Jitka Vysekalová – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Michaela Klobásková – Retail Audit Director ve společnosti ppm factum

Hodnocení vítězné realizace

„Geniální využití umístění hasičského přístroje, evokující pěnu tryskající na motiv žiletky činí z této realizace vítěze měsíce“ hodnotí Petr Majerik z Vysoké školy kreativní komunikace.

„Designově čisté, v retailu velmi vizibilní vystavení. Upoutání pozornosti super, uvítal bych i budování vnímané hodnoty značky či pomoc při výběru jednotlivých produktů.“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Worldwide / McCann Prague.

 

Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na email popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný email.

 

Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR