Ocenění TOP In-store realizace měsíce září 2017 získala kampaň Mini BabyBel
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc září 2017 se vítězem stala realizace Mini BabyBel.
V tomto měsíci bylo přihlášeno opět 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězem zářijových realizací se stala u porotců kampaň Mini BabyBel. Tato vítězná kampaň, která z POS materiálů využila shelfstopper, wobbler a Mega podlahovou grafiku, probíhala v období 1.9.-28.9.2017 v řetězci Tesco. Zadavatelem realizace byla společnost BEL Sýry Česko a. s., realizátorem společnost POS Media Czech Republic s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,83 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,8 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,5 bodů.
Zářijové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:
PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.
Hodnocení vítězné realizace
„Maximální vizibilita a vysoká zábavnost. Babybel si přivlastnil místo prodeje a pohrál si i s detaily jako je tvar floor stickeru. Více takových prací,“ ohodnotil vítěznou kampaň Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.
Hodnocení všech srpnových realizací
„Ze zářijových realizací na mě velmi zapůsobila kampaň Den koček s Purinou, která působí neotřele a hravě. Zajímavě se dokázaly zviditelnit díky separátoru také paštiky Májka. Kampaně Pedro a Mini Babybel jsou již osvědčenou klasikou,“ uvádí Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR.
„Kampaně měsíce září vidím jako celkově mnohem povedenější než ty srpnové,“ říká Alexandr Stojčev. „Tentokrát se nám navíc vyhnuly ty, u kterých člověk pochyboval o smyslu a efektu. Zcela určitě bych chtěl vypíchnout Pedro u kterého mám pocit, že baví nejen mne, ale že příprava materiálů mohla bavit i klienta a agenturu. Druhou kampaní na kterou bych rád upozornil je pak Babybel, jehož vizibilita a vzbuzení zájmu o koupi je vynikající. Chudinky maminky s dětmi, které nutně budou Babybel chtít koupit a pro které to bude otázka života a smrti.“
Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.
O odborném portálu Místo prodeje.cz
Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.
Kontakt:
Ing. Miroslav Oupic
editor portálu
Email: oupic@smprague.cz