Ocenění TOP In-store realizace měsíce ledna 2017 získala kampaň KitKat

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc leden 2017 se vítězem stala realizace KitKat, která získala nejlepší hodnocení v historii soutěže.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 7 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem lednových realizací se stala jednoznačně kampaň KitKat, která využila jako POS prvky rám na regál a shelf stopper. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězcích Tesco a Ahold v období 7.1.-5.2.2017. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,60 bodů z maxima 10 bodů, což je nejvíce v historii celé soutěže. V kategorii kreativního zpracování obdržela tato vítězná realizace 8,3 bodů, což je jen o 0,1 bodu méně než nejlepší hodnocení (kampaň Finlandia z prosince 2016). V kritériu celkové produkční provedení získala 8,5 bodů, což je opět nejlepší známka v historii soutěže. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala plných 9,00 bodů, což je v této soutěži historicky nejvyšší udělená hodnota (stejně jako získala kapnaň Heineken Bond z října 2015).

 

Lednové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Nejvíce se vítězná realizace KitKat líbila Alexandru Stojčevovi ze společnosti Momentum Czech Republic: „Jednoduše super. Z celé uličky vnímám v podstatě jen jediné – komunikaci KitKat“.

Jitka Vysekalová z České marketingové společnosti k vítězné realizaci uvedla, že se jedná o adekvátní využití barevnosti značky k upoutání pozornosti, kdy zaujme i nabídka „přidané hodnoty“.

 

Hodnocení všech lednových realizací

Leden pro mne jednoznačně přinesl vylepšení regálových rámu, takže mne zaujal hlavně KitKat a Orion,“ uvedl v hodnocení všech lednových realizací Petr Frey.

Všechny realizace mají dobrou profesionální úroveň, jako nejpoutavější na mne působí Kit – Kat, výrazným bareným provedením odpovídajícím značce,“ hodnotí Jitka Vysekalová.

Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR ocenila více lednových realizací: „Ačkoliv v lednu nebylo realizováno mnoho kampaní, oslovilo mě jich hned několik. Za velmi zdařilý a z hlediska vizibility účinný nosič považuji rám na regál použitý u kampaní Kit Kat a Orion. Za příjemný vizuál ladící pocitově s výrobkem a oslovující tak dobře cílového zákazníka kladně hodnotím kampaň Bohemia Sekt na La Fleur“.

Jednoznačným vítězem je pro mě kampaň KitKat. Zcela nový formát média, zajímavá kreativa, vysoká viditelnost,“ vyzdvihuje vítěznou realizaci Alexandr Stojčev. „Velmi zajímavé je porovnat KitKat a Orion. Oba používají identický typ materiálu. Rozdílná kreativa však znamená velký rozdíl ve vizibilitě. Což jen potvrzuje to, jak důležité je správné kreativní ztvárnění a přizpůsobení materiálů místu prodeje.“

 

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

V blízké době přineseme informace o průběhu, vyhodnocení a vyhlášení TOP In store realizace roku 2016. Nominovaných realizací bude dvanáct a jsou to vítězné realizace v jednotlivých měsících roku 2016.

 

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010