Nové studentské projekty pro komunikaci v retailu jsou originální, propracované a kreativní

Přestože letošní školní rok znamenal od března pro studenty středních a vysokých škol pouze distanční výuku, tato mimořádná situace neovlivnila úspěšný průběh soutěže POPAI STUDENT AWARD 2020, která příjemně překvapila počtem i vysokou úrovní studentských návrhů komunikačních prostředků a kampaní v in-store dle reálných zadání od konkrétních zadavatelů – partnerů soutěže.

V rámci letošního ročníku soutěže studenti prezentovali grafické 2D návrhy, návrhy POP materiálů (3D) a také návrhy komplexní podlinkové komunikační kampaně v místě prodeje se zaměřením na POP média.

Partnery již čtrnáctého ročníku soutěže byly společnosti Budějovický Budvar, n.p. pro kategorii Grafický 2D návrh, Český národní podnik, s.r.o. (výrobce a prodejce kosmetické značky MANUFAKTURA) pro kategorii Design POP materiálu a BEL Sýry Česko a.s. pro kategorii Návrh in-store komunikační kampaně.

Společnost 3A Composites – POLYCASA podpořila projekt jako partner – dodavatel materiálů zdarma pro soutěžící.

V kategorii Grafický 2D návrh dle briefu společnosti Budějovický Budvar byla jako nejlepší vyhodnocena práce Pivní stromeček od Anny Fischerové z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

V kategorii Design POP materiálu dle briefu společnosti Český národní podnik – značka MANUFAKTURA, s.r.o zvítězil návrh Květinová zahrada, jejíž autorkou je Barbora Semanová z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

V kategorii In-store komunikační kampaně dle briefu společnosti se na prvním místě umístila práce In-store komunikační kampaň pro Sýr a Křup. Autorkami vítězného návrhu jsou Veronika Kunová a Nikola Křístková z Fakulta mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomická v Praze.

Odborná porota soutěže rovněž udělila zvláštní ocenění. Cenu za kreativitu získala Zuzana Kučerová ze Střední školy vizuální tvorby v Hradci Králové za práci Návrh expedičního obalu – kosmetický organizér. Cenu sympatie obdržela Kateřina Plesníková z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně za návrh More than just a beer.

Kompletní výsledky soutěže najdete ZDE.

Zdroj a foto: POPAI CE

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010