Soutěž Hvězda 3D reklamy představila již po dvacáté nejlepší reklamní a dárkové předměty

302 zobrazení

POPAI CE uspořádala letos již dvacátý jubilejní ročník soutěže Hvězda 3D reklamy. Soutěž tradičně přinesla vhled do aktuálního dění ve světě 3D reklamy, které se nezastavilo ani v netradiční době covidové, a nabídla přehlídku jedinečných novinek z oblasti reklamních a dárkových předmětů.

V důsledku mimořádných opatření se soutěž tento rok přenesla zcela do virtuálníhoprostředí a proběhla za podpory mediálního partnera, časopisu Marketing & Media.

Reklamní a dárkové předměty soutěžily celkem v devíti soutěžních kategoriích včetně zvláštní kategorie Reklamní předmět 3. milénia, která je určena pro studentské návrhy. Odborná porota také udělila ceny „Absolutní vítěz soutěže“ a „Inovace roku“.

Nově zařazenou soutěžní kategorií byla Reklamní gastronomie, která oceňuje potraviny a nápoje využité pro účely 3D reklamy, předměty související s kuchyní, vařením a konzumací a předměty 3D reklamy pro oblast HORECA.

Nejúspěšnějším projektem celé soutěže se stal BRNĚNSKÝ DRAK – TO JE BRNO, který do soutěže přihlásila společnost Brand Gifts, a.s. a jehož autorem je Vladimír Karbusický. Tato sada designově čistých předmětů získala nevyšší ocenění Absolutní vítěz a zároveň zvítězila v kategoriích Reklamní gastronomie a Aplikace motivu na 3DR. Na počátku tohoto projektu bylo zadání klienta, kterým je turistické a informační centrum
města Brna. Cílem zadání bylo vytvořit sadu praktických dárků s motivem Brněnského draka, které bude město používat ke své prezentaci a zároveň k prodeji jako upomínkový předmět pro návštěvníky Brna a pro informační centrum. Smyslem bylo propojit historický motiv Brněnského draka – jednoho ze symbolů města Brna do praktických dárků pro denní
používání, a tood šálku do kanceláře, hrnečku na cesty, misky a talíře pro dobroty, tašku na nákupy, tak i puzzle ke zkrácení chvíle při čekání na šalinu.

Cenou Inovace roku byl oceněn předmět Velkoformátové kolébkové XXL razítko na potisk krabic, kartonů, papírových a plastových tašek od společnosti REPRESS, spol. s.r.o. Společnost nabízí novou technologii, kterou lze nahradit sítotisk a flexotisk, který se však z ekonomických důvodů používá až u větších počtů. Díky inovativní technologii, kterou
představuje velké kolébkové razítko, si potisk každý může provést rychle a jednoduše sám, tiskovou desku lze také rychle vyměnit. Razítko je nutné před každým otiskem klasicky namočit v napuštěné podušce.

V letošní silné studentské kategorii Reklamní předmět 3. milénia si vítězství odnáší Zuzana Lančiová ze Střední umělecké školy v Ostravě s návrhem obalu na směsi bylinných čajů. Krabička na čaj je rozdělena na dvě části, kdy v každé polovině je jiná směs bylin. Lze si tak namíchat vlastní směs dle nálady, vždy jinak. Obal je vytvořen z přírodního recyklovaného
papíru a barevného kartónu, šetrného k životnímu prostředí.

Kompletní seznam oceněných předmětů soutěže najdete ZDE.

Zdroj a foto: POPAI CE