Soutěž Hvězda 3D reklamy představila již po dvacáté nejlepší reklamní a dárkové předměty

POPAI CE uspořádala letos již dvacátý jubilejní ročník soutěže Hvězda 3D reklamy. Soutěž tradičně přinesla vhled do aktuálního dění ve světě 3D reklamy, které se nezastavilo ani v netradiční době covidové, a nabídla přehlídku jedinečných novinek z oblasti reklamních a dárkových předmětů.

V důsledku mimořádných opatření se soutěž tento rok přenesla zcela do virtuálníhoprostředí a proběhla za podpory mediálního partnera, časopisu Marketing & Media.

Reklamní a dárkové předměty soutěžily celkem v devíti soutěžních kategoriích včetně zvláštní kategorie Reklamní předmět 3. milénia, která je určena pro studentské návrhy. Odborná porota také udělila ceny „Absolutní vítěz soutěže“ a „Inovace roku“.

Nově zařazenou soutěžní kategorií byla Reklamní gastronomie, která oceňuje potraviny a nápoje využité pro účely 3D reklamy, předměty související s kuchyní, vařením a konzumací a předměty 3D reklamy pro oblast HORECA.

Nejúspěšnějším projektem celé soutěže se stal BRNĚNSKÝ DRAK – TO JE BRNO, který do soutěže přihlásila společnost Brand Gifts, a.s. a jehož autorem je Vladimír Karbusický. Tato sada designově čistých předmětů získala nevyšší ocenění Absolutní vítěz a zároveň zvítězila v kategoriích Reklamní gastronomie a Aplikace motivu na 3DR. Na počátku tohoto projektu bylo zadání klienta, kterým je turistické a informační centrum
města Brna. Cílem zadání bylo vytvořit sadu praktických dárků s motivem Brněnského draka, které bude město používat ke své prezentaci a zároveň k prodeji jako upomínkový předmět pro návštěvníky Brna a pro informační centrum. Smyslem bylo propojit historický motiv Brněnského draka – jednoho ze symbolů města Brna do praktických dárků pro denní
používání, a tood šálku do kanceláře, hrnečku na cesty, misky a talíře pro dobroty, tašku na nákupy, tak i puzzle ke zkrácení chvíle při čekání na šalinu.

Cenou Inovace roku byl oceněn předmět Velkoformátové kolébkové XXL razítko na potisk krabic, kartonů, papírových a plastových tašek od společnosti REPRESS, spol. s.r.o. Společnost nabízí novou technologii, kterou lze nahradit sítotisk a flexotisk, který se však z ekonomických důvodů používá až u větších počtů. Díky inovativní technologii, kterou
představuje velké kolébkové razítko, si potisk každý může provést rychle a jednoduše sám, tiskovou desku lze také rychle vyměnit. Razítko je nutné před každým otiskem klasicky namočit v napuštěné podušce.

V letošní silné studentské kategorii Reklamní předmět 3. milénia si vítězství odnáší Zuzana Lančiová ze Střední umělecké školy v Ostravě s návrhem obalu na směsi bylinných čajů. Krabička na čaj je rozdělena na dvě části, kdy v každé polovině je jiná směs bylin. Lze si tak namíchat vlastní směs dle nálady, vždy jinak. Obal je vytvořen z přírodního recyklovaného
papíru a barevného kartónu, šetrného k životnímu prostředí.

Kompletní seznam oceněných předmětů soutěže najdete ZDE.

Zdroj a foto: POPAI CE