Nová kampaň „Aukro vždy po ruce“

3130 zobrazení

Obsah sdělení je ušitý na míru místům, kde se lidé budou právě nacházet: „Kampaň bude primárně probíhat v místech, kde lidé obvykle čekají nebo kde mají čas zastavit se, podívat se kolem sebe nebo posedět. Nejčastěji se jedná o příměstské vlaky, šatny ve fitness centrech nebo dveře toalet v multikinech,“ vysvětluje Milan Duda, manažer marketingové komunikace Aukra.

Souběžně s kampaní se rozjíždí také nová soutěž, ve které budou uživatelé moci vyhrát nový iPhone 5. Stačí se originálně vyfotit při používání této aplikace. Veškeré aktivity probíhají na adrese go.aukro.cz, kde si každý zákazník může aplikaci rovnou stáhnout a přihlásit se do soutěže. Kampaň, kterou si Aukro vytvořilo in-house, byla spuštěna 1. října a poběží po celý měsíc.