Koncept moderní trafiky podle MORIS design

Důraz na ekologii i méně škodlivé alternativy tabákových výrobků – tyto hodnoty společnosti Traficon se odrážejí v novém interiéru prodejen od MORIS design.

Moderní pojetí trafiky

Hlavním cílem konceptu bylo podtrhnout moderní přístup k prodeji trafikového zboží. Dřevěné prvky a modré světlo působí na zákazníky ekologickým a zdravějším dojmem. Koncept tak prodejně pomáhá podněcovat zákazníky k nákupu alternativ tabákových výrobků, které jsou méně škodlivé. Kombinace dřeva, skla a jednoduchých světelných prvků také přispívá k nadčasovosti designu.

Zaměření na branding

Celý interiér prodejny protíná červená linka. Ta spolu s modrým nasvícením propojuje prodejnu s logem a identitou značky. Díky tomu tak zákazník prodejnu Traficon pozná kdekoliv v republice. Nejen, že název Traficon zákazníci vidí po celé prodejně. Logo společnosti navíc rámuje vchodové dveře i výlohu. Nakupující je tak po celou dobu obklopen identitou značky.

Multifunkční prodejna

Velký prodejní stojan umožňuje přehledně vyskládat veškeré časopisy a denní tisk. Tím se zákazníkovi nabízí dokonalý přehled nabídky v tomto sortimentu. Prodej tisku je navíc podpořen decentním LED osvětlením, díky kterému tituly vyniknou, aniž by světlo přehnaně dráždilo zákazníky. Koncept také myslí na prodej drobného občerstvení. Proto v něm najdete i koutek pro prodej čerstvé kávy.

Firma MORIS design navrhuje komerční interiéry a se svými dvaceti pěti lety zkušeností je tak lídrem na českém i zahraničním trhu. Koncept Traficon již implementovala do několika prodejen po celé ČR.