KIKA představila nový katalog

Společnost Kika Nábytek představila pro český a slovenský trh zbrusu nový katalog. Zákazníci v něm najdou nápady pro své bydlení na téměř 200 stranách. Kromě nábytku, bytového textilu a dekorací katalog obsahuje rozhovory se známými osobnostmi a medailonky skutečných zákazníků.

KIKA se rozhodla pro nový koncept katalogu spolu s omezením distribuce klasických akčních letáků. Katalog vydrží zákazníkům celý rok a najdou v něm inspiraci pro veškeré kategorie bydlení od obývacího pokoje, přes kuchyni až po zahradu.

Obálku tvoří nejen výrobky KIKA, ale také portréty reálných zákazníků nábytkového řetězce. Na výsledné podobě se vedle interního týmu podílela agentura Euroagency. Tematické rozhovory k jednotlivým částem bytu poskytli například herečka Dana Morávková, gastronom Roman Vaněk nebo slovenská herečka Vica Kerekes. „Nový katalog KIKA jsme vytvořili ve spolupráci se známými osobnostmi české i slovenské scény, zaměstnanci, ale také s našimi reálnými zákazníky. Doufáme, že se z něj stane kniha inspirace pro interiéry i zahradu, ke které se lidé budou rádi vracet,“ říká vedoucí marketingového oddělení Kika Nábytek Aneta Uhlíková.

Náklad katalogu pro Českou republiku i Slovensko činí 1 400 000 kusů a bude distribuován při Dnech Marianne, ve stanicích pražského metra, na všech prodejnách KIKA, formou vkladu ve vybraných časopisech i adresnou a neadresnou distribucí. K dispozici bude také elektronicky, ke stažení na českém a slovenském webu. Promo katalogu proběhne pomocí kampaně v televizi, rozhlasu a v tištěných i on-line titulech. Nákup mediálního prostoru pro KIKA dlouhodobě zajišťuje agentura Médea.

Zdroj a foto: KIKA Nábytek

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010