Becherovka v kampani představuje nový nefiltrovaný likér

Společnost Jan Becher Pernod Ricard uvádí na trh nový produkt Nefiltrovaná Becherovka, který je prvním nefiltrovaným bylinným likérem v Čechách. Nová podzimní kampaň pracuje s jemným vizuálem s bylinami, který odlišuje nový likér od Becherovky Original.

Novinka s velkým potenciálem

Od září najdou zákazníci v tuzemských kamenných i internetových obchodech kromě původní Becherovky Original a Lemond také Nefiltrovanou Becherovsku. „Způsob výroby Becherovky Originál se za více než 200 let nezměnil, jednoduše proto, že je dokonalý. Přesto jsme neodolali pokušení zkusit to jinak. Náš interní průzkum ukázal, že uvedení Nefiltrované Becherovky na trh je krok správným směrem – lidem chutná stejně nebo dokonce více než Becherovka Original,“ komentuje ohlasy na novinku Jakub Loos, brand manager Becherovky. Nefiltrovaná Becherovka je pocitově jemnější, než Becherovka Original, ale zároveň dodává intenzivní chuť bylinnou chuť a aroma.

Claim Dozrál čas na nefiltr vystihuje komunikaci nové Becherovky. Jde jí především o omlazení brandu nefiltrováním likéru, což kopíruje i nová tmavší lahev: „Obal přináší silné spojení s autentickým, prémiovým a přírodním produktem. Ikonický tvar lahve Becherovky v barvě jantarového skla poskytuje lepší ochranu před UV zářením a udržuje produkt čerstvý po dlouhou dobu,“ dodává k Nefiltrované Becherovce Jakub Loos.

Vizuál, který pro novou Becherovku zpracovala agentura Cocoon, se soustředí na její hlavní devízu – složení ze směsi lihu, bylin a koření. Elegantní pozadí vizuálu upozorňuje, že jde o prémiový produkt, který se vyrábí v menších várkách a prochází pečlivou kontrolou výroby i kvality.

Zdroj a foto: Jan Becher Pernod Ricard, koláž: redakce

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010