Detaily k vítězné kampani „Grilujeme s Coca-Colou“

1070 zobrazení

K pohodové letní atmosféře rozhodně patří grilování a k němu nemohou chybět osvěžující nápoje. Tak by se dala shrnout hlavní myšlenka kampaně „Grilujeme s Coca-Colou“, která aktuálně získala vítězství v soutěži našeho portálu TOP In-store realizace měsíce července. Značka při ní využila shop-in-shop s jídelním stolem a grilem od firmy DAGO.

Vystavení míří na širokou cílovou skupinu od 19 let výš. „Shop-in-shop je určen převážně pro velké hypermarkety, kde se potkává značně různorodá směsice nakupujících. Tomu odpovídá i velká, mainstreamová cílovka, podle níž jsme koncipovali vzhled vystavení a nadefinovali jeho funkce,“ vysvětluje Martin Zelený, Channel Development Manager v Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

Shop-in-shop, který v nakupujících evokuje myšlenky na dobrou náladu a posezení s kamarády nad dobrým jídlem, kombinuje tři hlavní prvky. Plynový gril, stůl s talířem a příbory a přihrádku s vyskládanými dřevěnými špalky. Ty navozují příjemnou atmosféru spojenou s venkovním prostředím. Přitažlivým prvkem jsou také atrapy kotlet, které vyvolávají dojem, že se na grilu opékají. „To v zákaznících vyvolává chuť na grilované maso, které je potřeba zapít něčím dobrým. Tím je podpořena okamžitá i pozdější spotřeba,“ vysvětluje Markéta Čichovská, projekt manažerka z firmy DAGO.

Myšlenka zapojení grilu vznikla už během loňské sezóny. Tehdy jsme vystavení připravovali z kartonu, s nímž se však nedařilo vytvořit dostatečně realistický efekt. Proto jsme se tentokrát rozhodli umístit do shop-in-shopu opravdový gril,“ říká Martin Zelený. „Tento projekt skvěle dokládá, jak se klientova nápaditost a ochota dělat netradiční kreativní projekty pozitivně podepisují na finální podobě realizace,“ doplňuje Markéta Čichovská.

Vystavení bylo postupně instalováno v prodejnách řetězců Tesco a Ahold. Na Slovensku ještě přibyly obchody Metro. Dohromady bylo vyrobeno přes 30 kusů. „Podařilo se nám vytvořit velmi prémiové a inovativní řešení, které oceňují koncoví zákazníci i obchodníci,“ uzavírá Martin Zelený z Coca-Cola Hellenic Bottling Company.

O bodovém a textovém hodnocení této realizace v naší soutěži jsme psali zde.

Zdroj a foto: DAGO