Ocenění TOP In-store realizace měsíce července 2019 získala kampaň Interaktivní shop-in-shop pro kampaň Grilujeme s Coca-Colou

694 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Vítězem za měsíc červenec se stala realizace Interaktivní shop-in-shop pro kampaň Grilujeme s Coca-Colou.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala u porotců vítězství s větším náskokem kampaň Interaktivní shop-in-shop pro kampaň Grilujeme s Coca-Colou. Tato kampaň za POS materiály použila Interaktivní shop-in-shop s dřevěnými prvky a grilem. Zadavatelem realizace byla společnost Coca-Cola Hellenic Bottling Company, kreativní agenturou a realizátorem byla společnost DAGO s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,33 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 8,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 8,4. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 8,6 bodu.

Červencové realizace hodnotila tentokrát porota v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

„Pěkné provedení, tematické i časové, hezké realizace, která nemá chybu,“ uvádí Václav Koukolíčekze společnosti TESCO Stores ČR. „Možná jen led by mohl dotvořit celý obraz a u zákazníků ještě podpořit větší chuť a žízeň.“

Výborná viditelnost i celkové řešení, které je nepřehlédnutelné,“ hodnotí stručně a výstižně Petr Majerik.

„Realizaci považuji za kompaktní, esteticky na úrovni, propracovanou. Takové druhotné vystavení dává smysl. S jistotou upoutá každého kolemjdoucího,“ hodnotí Blanka Bukovská, šéfredaktorka odborného časopisu Brands&Stories.

„Snaha o spojení produktu s příjemnou činností jako je grilování nepovažuji v tomto případě za nejvhodnější,“ uvádí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS). „Celá prezentace na mně působí „přeplácaně“, určitě by v tomto případě „méně bylo více“. I když pozornost může vzbudit.

„Srdce každého reklamního nadšence musí zaplesat,“ hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Přirozené spojení více značek do jedné instalace, neotřelý nápad/provedení dotažené do nejmenšího detailu (ty steaky mě vážně dostaly), Čistota, práce s vizuálem apod. Vážně nádhera. Asi bych se bál si z tohoto umístění vzít produkty, abych tu krásu nenarušil.“

Hodnocení všech červencových realizací

„Tři výtečné realizace, v čele s Coca-Colou, těsně následovanou Hami a Vineou, ukazující, kam se budou do budoucna POS realizace zřejmě ubírat,“ uvádí Petr Majerik.

„Tentokrát mě zaujaly realizace Viney, Coca-Coly a Hami. Všechny tři měly nápad, dokonalé zpracování, zdařilou grafiku a působily kompaktně a esteticky,“ říká Blanka Bukovská.

„Realizace byly tento měsíc spíše slabší, chyběla větší odvaha a kreativnější zpracování. Většina z nich byla průměrná až podprůměrná,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

„Tento měsíc bych chtěl upozornit na instalaci Coca-Cola,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Za mě je vítězem nejen tohoto měsíce, ale i žhavým kandidátem na přední příčky v celoročním srovnání kampaní. Líbí se mi smysl pro detail, kvalita produkce, nápad, spotřebitelská příležitost apod. V čem je ale instalace unikátní – dlouho jsem neviděl realizaci, kde by se podobně přirozeným způsobem komunikovaly nesourodé produkty více výrobců.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery jsou společnosti DAGO. s.r.o. a Jansen Display s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti paketo.one, HL Display a Dynamix Media a spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, POS Media a Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz