Wanzl připravil mikrostránky pro všechny majitele obchodů

601 zobrazení

Pod heslem „jednou vidět je lepší než stokrát slyšet“ připravila česká pobočka firmy Wanzl, která je členem POPAI CE, mikrostránky pro všechny majitele obchodů.

„Sami naši zákazníci byli impulsem pro vytvoření mikrostránek, které prezentují ideální produkty pro vybavení moderní prodejny spolu s ukázkami jejich využití na reálných prodejnách v České i Slovenské republice,“ říká o nových mikrostránkách  Libuše Kopecká, vedoucí marketingu společnosti.

Změna nákupního chování zákazníků společně s konkurenčním prostředím nutí prodejce k redesignu prodejních ploch. Někteří jdou cestou kompletních přestaveb, jiní mají prostředky pouze na částečné úpravy. Pro oba směry přinášejí mikrostránky společnosti Wanzl užitečné informace i fotogalerii z realizací.

Ojedinělou je sekce „Inspirace“, kde se maloobchodníci seznámí se zahraničními realizacemi firmy Wanzl. Neotřelá řešení z jiných států Evropy se mohou stát vodítkem pro domácí obchodníky při hledání jejich originálního designu.

Zdroj: POPAI CE, foto: POPAI CE, Wanzl