Kampaň Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka
Skupina Atoz Retail v období od července do září propaguje logo programu a jeho vítěze v rozhlasové kampani na rádiu Frekvence 1, v outdooru na billboardech a citylightech, na obrazovkách v čekárnách lékařských ordinací a na reklamních obrazovkách v MHD. Vítězné novinky budou také propagovány v rozsáhlé tiskové kampani v B2C a B2B titulech.
Vítězné novinky v obchodech
Zviditelnění oceněných produktů probíhá samozřejmě i v prodejnách. Retailové promoce odstartovalo v červnu Tesco. V uplynulých dnech také proběhla letáková akce v řetězci Penny Market. Už posedmé je partnerem programu Interspar, v jehož hypermarketech proběhne v termínu 28. 8.–10. 9. letáková akce podpořená druhotným umístěním a stoppery s logem Volby spotřebitelů na regálových lištách. S vítěznými produkty letošního ročníku programu se v letácích v termínu 11.–24. 9. setkají také zákazníci supermarketů Terno a sítě Trefa. I v těchto prodejnách akci doprovodí druhotné umístění a stoppery s logem.
Retailové promoce:
12.–25. 6.
TESCO
16.–22. 8.
PENNY MARKET
28. 8.–10. 9.
INTERSPAR
11.–24. 9.
TERNO A TREFA