In-store komunikační design – lidé a digitální svět
Výhoda obrazovek a monitorů tkví v možnosti jejich zprostředkování přes různá média – obrázky, videa, dotekové a vibrační efekty a podobně.
Až čtvrtinu našeho času trávíme připoutáni k elektronickým zařízením. Náš vztah k obrazovkám nyní spočívá hlavně v tom, že jsme sami schopni plně kontrolovat obsah sledovaného výběrem pouze těch informací, o které máme zájem, a rychle opouštíme ty, které nás nezaujmou.
Mnoho lidí používá dokonce několik obrazovek najednou, a zatímco sledují televizi, jsou schopni ovládat paralelně mobilní nebo jiná digitální zařízení.
Ve „vyspělých“ zemích lidé tráví průměrně 6,5 hodiny denně interakcí s mobilními displeji a jinými elektronickými zařízeními. Podle studie z roku 2014 je poměr použití mobilních
zařízení následovný: chytré telefony – 2 až 3 hodiny, laptop/PC – přibližně 2 hodiny, TV – až 2 hodiny a tablety zhruba půl hodiny denně.
Celý článek, který vyšel v odborném měsíčníku Retail News, je k dispozici na webových stránkách asociace POPAI CE – zde.
Zdroj a foto: POPAI CE