DAGO získalo prestižní ocenění Business Superbrands 2016

3624 zobrazení

Společnost DAGO, která se zabývá tvorbou a realizací POP komunikace a je také partnerem portálu Mistoprodeje.cz, se v roce 2016 zařadila mezi značky oceněné titulem Business Superbrands. Jedná se o velmi prestižní cenu udělovanou značkám s výjimečným postavením na domácím trhu, jejichž zákazníci si s nimi spojují významné a dlouhodobé hodnoty. 

„Titul Business Superbrands 2016 je pro firmu důkazem, že svou práci vykonává dobře a smysluplně a současně se setkává s příznivými reakcemi okolí,“ říká Martin Vorel, výkonný ředitel společnosti DAGO.

O titulu rozhodla v rámci vícekolového hodnotícího řízení komise složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Ani proces nominace, který samotnému hodnocení předchází, není samozřejmostí a projdou jím jen ty značky, které naplní specifická kritéria včetně hospodářských výsledků. O udělení ocenění dále rozhodují atributy jako známost, budování značky, inovace či prestiž.

Mezinárodní program Superbrands obnovil své působení v České republice v roce 2013. Od roku 2014 jsou značky vyhodnocovány nejen v kategorii spotřebitelských, ale také v oblasti podnikatelských či průmyslových (B2B) značek. Titulem vyslovuje komise obdiv a skládá upřímnou poctu jejich výsledkům v oblasti budování úspěšné značky. Nejdůležitějším cílem organizace Superbrands je nejen objevovat a oceňovat nejúspěšnější značky, ale také je uvést do středu pozornosti spotřebitelů a odborné veřejnosti jako mimořádně silné vzory působící na českém trhu, které jsou hodné následování.