Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 16. ročníku soutěže Marketér roku 2020

V podvečer 23. září 2021 se v příjemném klasickém prostředí Divadelního sálu Klubu Lávka s historickým rámcem Karlova mostu a působivým výhledem na Hradčany odehrálo finále soutěže 16. ročníku Marketér roku 2020. Večerem provázel jako vždy skvělý moderátor Karel Voříšek a mladá plzeňská kapela Džangobells zpříjemnila večer všem zúčastněným. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.

Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS.  Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné „síně slávy“ byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka  České marketingové společnosti i soutěže MARKETÉR ROKU.

 

Hlavní cena Velký modrý delfín 

Tomáš Lipták – Rodinný pivovar Bernard

za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci „Svět se zbláznil, držme se“, které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli

 

Zlatý delfín 

Tomáš Hejkal – Stock Plzeň-Božkov

za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy včetně zavedení nových produktů

 

Růžový delfín

Radka Turková – České dráhy

za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie

 

Zelený delfín 

Tomáš Vican – Vinná galerie

za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu

 

Ceny prezidia ČMS – Duhoví delfíni 

Jitka Fürst – gusty

za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh

 

Robert Chmelař – Bohemia Energy

za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu „Nic na Vás nehrajeme“

 

Miroslav Hanák – Authentica

za podporu start-upů komplexní marketingovou koncepcí včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze

 

Hana Klímová a tým komunikace ČEPS

za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky

 

Helena Kohoutová – Helas – podnikatelská e-platforma

za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem „Budujeme hrdé Česko“

 

Hana Kubánková – Zdravotnická záchranná služba HMP

za kvalitní náborovou kampaň „Zachraňuj v Praze“ s následnou tematicky navazující komunikací

 

Lenka Mastešová – HP Tronic (Datart)

za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky

 

Josef Zajíček – Bohematic

za úspěšnou marketingovou koncepci start-upu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.

 

Malí delfíni 

 

Denisa Janatová – DevLab Smitio

za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu

 

David Jareš – Dita výrobní družstvo invalidů

za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management

 

Shukhrat Saidov – Silon Planá

za specifická řešení v oblasti posilování image značky

 

Čestná uznání za úspěšnou nominaci

 

Adam Bórik, Ivan Kloc – BuyiPhone

Martina Horká – dm drogerie markt

Jan Kodada – Gebrüder Weiss

Martin Komora – Internet Mall (MALL.CZ)

Vladimíra Popelářová – Krahulík

 

Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých

škol – studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma

omezení šíření koronaviru v Česku

 

  1. místo Marina Hanková a kolektiv
  2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv
  3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv

diplomy:

Natália Slováčková a kolektiv

Michal Vartiak a kolektiv

Kristina Rossmanitová a kolektiv

Jakub Varannay a kolektiv

Ludmila Filipová

 

Zdroj a foto: ČMS