BILLA v Hradci Králové otevřela již druhou prodejnu plnou kvalitních a čerstvých potravin

Široký výběr produktů, regionální speciality, moderní prodejní plocha vybavená energeticky úspornými chladícími a mrazícími systémy. Nový supermarket BILLA v Hradci Králové v Auparku se zařadil mezi nejmodernější obchody BILLA v České republice. 

V pátek 11. listopadu se otevřel již druhý moderní supermarket BILLA v Hradci Králové, který se nachází v přízemí obchodního centra Aupark, v Puškinově ulici.

Obyvatele krajského města se mohou těšit z cca 900 m2 prodejní plochy, na níž zákazníci naleznou vše, po čem touží srdce skutečných gurmánů. Další z moderních prodejen BILLA v České republice nabízí širokou nabídku ovoce a zeleniny, mnoho druhů čerstvého zboží, hotových chlazených pokrmů a velký výběr lahůdek. Nechybí rozmanitá nabídka voňavého a křupavého pečiva.

Obchody BILLA nabízejí také velké portfolio vlastních značek: značku BILLA pro vysoce kvalitní produkty za příznivou cenu, Naše bio představující řadu výrobků v bio kvalitě, čerstvé maso ryze českého původu pod značkou Vocílka, Českou farmu pro tradiční české ovoce a zeleninu, BILLA Premium pro špičkové potraviny nebo značku Clever pro radost z šetření.

Nový obchod BILLA má otevírací dobu pondělí až sobota od 7:00 do 21:00 a v neděli od 8:00 do 21:00. Zákazníci prodejny mohou pohodlně zaparkovat na některém z 1100 parkovacích stání přináležejících k obchodnímu centru.

BILLA nabízí rozmanitou paletu českých výrobků, které dosahují ca 75 % sortimentu. Společnost BILLA je v České republice průkopníkem v podpoře českých producentů, včetně malých lokálních prvovýrobců. A tak i v této prodejně naleznou zákazníci širokou nabídku domácích a regionálních produktů za příjemné ceny.

Jsem hrdý na to, že BILLA podporuje regionální výrobu. Jsme si vědomi jejího nesporného významu – nejen že podporuje prosperitu kraje, ale vytváří také nová pracovní místa pro obyvatele této země. Nový supermarket BILLA nepřichází pouze s bohatou nabídkou produktů, ale zároveň díky němu můžeme vytvořit 30 pracovních míst,“ vysvětluje generální ředitel BILLA Jaroslaw Szczypka a doplňuje: „Jsem si jist, že náš tým brzy přesvědčí místní obyvatele o skvělé nabídce kvalitních produktů za příznivé ceny.“

 

Zdroj a foto: REWE