Martin Myšička marketingovým manažerem společnosti Nestlé pro NESCAFÉ Dolce Gusto
Od 1. srpna se stává novým marketingovým manažerem značky NESCAFÉ Dolce Gusto Martin Myšička. Do této doby zastával pozici manažera trade marketingu pro kategorii horkých nápojů. V Nestlé působí od roku 2008.
Martin Myšička, nový marketingový manažer pro NESCAFÉ Dolce Gusto, bude mít za úkol pokračovat ve zvyšování povědomí o značce mezi spotřebiteli a nastolení nových marketingových strategií. Jeho prvním projektem na této pozici bude uvedení na trh nové řady kávových výrobků značky Starbucks, prodávaných v rámci licence společnosti Nestlé.
Martin Myšička při svém nástupu do Nestlé v roce 2008 zastával roli stážisty v oddělení prodeje. Během dvouletého programu nasbíral zkušenosti v oblasti finančního kontrolingu a prodeje, a následně se stal součástí týmu pro klíčové zákazníky. V roce 2017 byl povýšen na pozici manažera trade marketingu pro kategorii horkých nápojů, kde působil do současnosti.
„Jsme hrdí, že se k nám Martin před více jak 10 lety připojil. Jeho kariérní postup je jasnou ukázkou, že je naše společnost otevřená a podporuje rozvoj mladých a začínajících talentů na trhu práce. Nastoupil k nám jako stážista a od té doby se vypracoval až na pozici marketingového manažera jedné z nejdůležitějších značek v našem portfoliu. Gratulujeme k dosažení tohoto pracovního úspěchu a věříme, že není poslední,“ říká Jane Aldridge, ředitelka divize kávy ve společnosti Nestlé Česko a Slovensko.
Zdroj: Nestlé, Economia, foto: Nestlé