MAKRO

MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

15makro

Typy prodejen: HYP

Makro Cash & Carry ČR bylo založeno jako dceřiná společnost firmy SHV Makro. K 1. lednu 1998 převzala veškeré velkoobchodní aktivity společnosti SHV Makro v Evropě firma METRO AG. V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních center. Všechna mají celkovou plochu přibližně 15000 m2, z toho prodejní plocha činí 9700 m2. Tato centra jsou zaměřena na velkoobchodní prodej širokého sortimentu potravinářského i nepotravinářského spotřebního zboží registrovaným podnikatelům, zejména obchodníkům a firmám podnikajícím v gastronomii.

Aktuální počet prodejen: 13
Počet nákupujících za rok: neuvádí
Třžby za rok 2011: 32,5 mld. Kč (odhad, Incoma GfK)
Adresa: Makro Cash & Carry ČR, Jeremiášova 1249/7, 150 00 Praha 5
Kontakt: 251 111 111-3
Webové stránky: www.makro.cz

Nabízené služby zákazníkům

  • vlastní značky s více než 4200 položkami (HoReCa Select, Fine Food, ARO, Sigma, Rioba, H-line)
  • platební karta MAKRO Partner
  • síť čerpacích stanic
  • zákaznická linka
  • MAKRO Distribuce – distribuční kanály
  • Mservis – výhodné finanční služby včetně mobilních tarifů
  • Mobjednávka – online objednávkový systém pro zákazníky služby MAKRO Distribuce
  • věrnostní programy pro jednotlivé zákaznické skupiny
  • oblíbené akce „nakup & dostaneš”

Možnosti zviditelnění dodavatele v řetězci

  • propagace v letáku
  • ochutnávky, promo akce
  • elektronické letáky a nabídky dostupné prostřednictvím webových stránek nebo direct e-mailu
  • komunikace na sociálních sítích, především facebook.com/makro.cz
  • instore rádio
  • specializovaný časopis pro maloobchodníky nebo pro Horeca zákazníky
  • přebal letáku
  • kuponové akce
  • soutěže pro nakupující
  • POS reklama
  • outdoor reklama
  • MAKRO jako partner místních kulinářských a vinařských akcí a špičkové gastronomie