Příští týden startuje Tesco novou věrnostní kampaň

Z pestré nabídky si vyberou jak ti nejmenší, pro které jsou přichystané barevné batůžky nebo vlastní cestovní kufr, tak školáci a dospělí. Těm jsou určené různé batohy či lehké skořepinové kufry v elegantním designu. Atraktivní cestovní zavazadla mohou věrní zákazníci Tesco získat se 70% slevou až do 8. září.

Pohodlné cestování i originální školní batoh

 Cestovní zavazadla a batohy se díky širokému výběru hodí pro nadcházející prázdninovou sezónu, batohy jsou navíc vhodným školním doplňkem. „Z atraktivní nabídky si vybere opravdu každý. Nejmenší zákazníky jistě potěší roztomilé batůžky a příruční zavazadla, díky kterým jejich oblíbení hrdinové budou i o prázdninách stále s nimi. Pro teenagery jsou zase připravené batohy, do nichž se jim pohodlně vejdou všechny školní pomůcky. Nezapomněli jsme ani na dospělé, kteří si mohou vybrat hned z několika kufrů různých velikostí s elegantním vzorem,“ upřesňuje Petr Szabo, marketingový manažer věrnostního programu Clubcard. Originální kufry jsou vyrobené z odlehčeného materiálu ABS a disponují rovněž čtyřmi kolečky otočnými o 360° a bezpečnostním zámkem, jež zajišťují pohodlné a bezpečné cestování.

S kartou Clubcard lze získat zavazadla ještě výhodněji

 Princip věrnostní akce je velice jednoduchý – za každých dvě stě korun utracených v obchodech Tesco obdrží zákazníci speciální známku. Známky lze sbírat nejen v kamenných prodejnách, ale také v rámci internetových nákupů prostřednictvím služby Potraviny online. Po nasbírání deseti známek pak získávají zákazníci slevu 70 % na nákup exkluzivních kufrů a batohů s Tučňáky z Madagaskaru. „Členové programu Clubcard pak mohou získat zavazadla ještě výhodněji, k sedmdesátiprocentní slevě jim stačí nasbírat pouze sedm známek,“ doplňuje Petr Szabo.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010