Ipsos se zapojil do iniciativy PRO VÝZKUM

Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění SIMAR zahájilo iniciativu PRO VÝZKUM, cílem je zvýšit povědomí veřejnosti o profesionálním výzkumu trhu a jeho přínosech pro společnost a posílit tak celospolečenskou důvěru ve výzkumné projekty. Ipsos se k této iniciativně připojuje.

Klíčová témata kampaně, která na podporu iniciativy odstartovala, jsou:

  • Výzkum není prodej: zdůraznění rozdílu mezi výzkumem trhu a veřejného mínění a technikami přímého prodeje.
  • Ochrana a anonymizace: závazek transparentního informování respondentů o užití a zacházení s údaji, důsledná ochrana a anonymizace dat.
  • Prověřené agentury: závazek dodržovat Desatero PRO VÝZKUM, které shrnuje základní principy a zásady výzkumné práce.

Radek Jalůvka, předseda SIMAR a CEO Ipsos Central Europe komentuje uvedení iniciativy PRO VÝZKUM: „Výzkum trhu a veřejného mínění se neobejde bez ochoty lidí odpovídat, podělit se o své názory. Proto se rozhodl SIMAR, podobně jako v jiných zemích Evropy, pro kampaň, která má ukázat lidem, jak moc jsou jejich názory důležité pro společnost a českou ekonomiku.“
Detailní informace o iniciativě jsou k dispozici na webu. Jsou zde také příklady výzkumů, které pomáhají společnosti, ekonomice, firmám či jednotlivcům. Jsou to skutečné závěry výzkumných projektů, které – díky účasti respondentů – změnily svět.

Zdroj: Ipsos, foto: Ipsos, SIMAR

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010