Rozhovor měsíce – 8/2019 – Sylvie Jedličková

308 zobrazení

Pro rozhovor měsíce srpna jsme oslovili paní Sylvii Jedličkovou, která zastává ve společnosti Jansen Display s.r.o. pozici E-commerce Managera. V rozhovoru jsme především hovořili o nové vlastnické struktuře společnosti, moderním e-shopu společnosti a dalších nových nabízených řešení.

Jaký je aktuální vývoj u Vás ve firmě? Loni došlo ke změně vlastnické struktury – k jaké? A co tato změna přinesla?

Na podzim loňského roku u nás ve firmě nastala velká změna z hlediska vlastnické struktury, a to ta, že vlastníkem společnosti je nově americká společnost Sign Zone LLC, a s tím se nám otevřely nové možnosti investic a rozšíření portfolia pro naše zákazníky. Proto rok 2019 je u nás velmi inovativním a kromě klasických aktivit, jako jsou nové produkty, katalogy nebo otevírání nových trhů, jsme nově začali poskytovat i tiskové řešení. Co si pod tím představit? Netiskneme bloky, vizitky, brožury, ale zaměřili jsme se na poskytování kompletního řešení z hlediska POS.

   Pokud uvedu konkrétní příklad, na kterém celá myšlenka vznikla, tak zákazníci od nás nakupují různé prezentační poutače. Například klaprám, ten si umístí, kam potřebuje a nastává další kolečko zařizování – kde vytisknout obsah. Pokud se jedná a velké formáty A0, A1 i A2, málokdo má doma svoji tiskárnu pro tyto rozměry, aby si byl schopen plakát do rámu vytisknout sám, proto musí poptávat jinde. Naším cílem bylo klientům poskytnout komfort a zjednodušit celý nákupní proces, takže dostane kompletní řešení najednou a odpadá další práce s přípravou tištěných materiálů.

   A tak jsme tuto myšlenku zrealizovali, nicméně chtěli jsme jít dál. Ať se jednalo o různé tiskové materiály, velikosti, tisk různých motivů a možnost si objednat pouze vytištěný plakát, neváhali jsme a rozšířili portfolio i o další tiskové produkty a typy tisku – bannery, roll upy, vlajky a sublimační tisk na různé druhy textilních poutačů (naše T-framy, eurofity, …).

Děje se teď toho opravdu hodně a jenom tisk by vyšel na samotný rozhovor 🙂

Jak se vyvíjela Vaše role?

Rychle, nečekaně a z mé strany s velkou pokorou. V e-commerce jsem začala pracovat hned po maturitě v roce 2012, většina mých předchozích pracovních zkušeností nebyla pouze jen o e-commerce, ale šla ruku v ruce s marketingem a PR. Do společnosti Jansen Display jsem nastoupila v létě roku 2017 na pozici E-commerce and Marketing Junior Manager, později téhož roku jsem již převzala veškeré e-commerce aktivity naší společnosti a od roku 2018 jsem na pozici E-commerce Manager pro celou skupinu.

Hodně stavíte na e-shopu – proč?

Jednoduše proto, že je to trend této a budoucí doby. Lidé žijí online a automaticky očekávají od ostatních, že také budou online, a to v nejvyšší možné míře. Cesta jít online skrze e-shopy se nám vyplácí a obrat z e-shopů má již velký podíl na obratu celé skupiny. Tento podíl rok co rok roste a online trend již není jen o podpoře brandingu, ale jedná se o plnohodnotný prodejní kanál.

   Pokud se na to podívám z hlediska funkčnosti, je to rychlé v obou směrech. Pro zákazníka tím, že nemusí nikam chodit a má vše na jednom místě. Pro nás je chvilka dostat informace a produkty na e-shop, a tím je dostat k zákazníkovi. Zároveň se s online naskytují nové možnosti reklamy, bez kterých se dnes již žádná firma neobejde. Pokud máte zároveň funkční e-shop, otevírá se vám možnost inteligentního marketingového nástroje s téměř okamžitým dopadem na sales.

Jaké jsou Vaše priority pro rok 2019?

Půlka roku je již za námi a z našich priorit jsme neslevili. Rozjeli jsem plnohodnotně tiskové řešení, představili nové produkty, dále máme v plánu rozšíření tiskových produktů a služeb, otevírání dalších e-shopů a samozřejmě naší největší prioritou je být zde pro naše zákazníky a poskytnout jim ten nejlepší servis.

Jaké trendy vidíte v oblasti výrobků pro POS komunikaci?

Za mě určitě digitální a chytrá řešení. Stále vidím na trhu strach ohledně investice do digitálních poutačů a zároveň vidíme pozitivní dopad u těch, kdo digitál již má. Chytrá řešení spojené s reklamou zatím mají takový ten „wau“ efekt a myslím si, že tento trend teprve přijde.

Co ráda děláte v nepracovním čase?

Již téměř 10 let je pro mě velkou vášní Bikram jóga, kterou nejenom že cvičím, ale také učím. Jinak svůj nepracovní čas nejradši trávím se svou rodinou, sportem a cestováním.

Děkuji Vám, paní Jedličková, za rozhovor. A přeji Vám i Vaší společnosti úspěšné léto a celý rok 2019.

Za redakci se ptal Jiří Beran.