DAGO veze z POPAI Euro Awards Paris 2019 dvě zlaté medaile

1442 zobrazení

Na čtvrtečním finále světové soutěže POPAI Awards, ve které mezi sebou soutěží nejlepší projekty v oblasti in-store reklamy, vybojovala společnost DAGO celkem pět medailí. Nejcennějšími jsou dva zlaté kovy: za regálové čelo propojující whiskey Four Roses s Royal Crown Colou a za regálové čelo pro cukrovinky M&M’s.

Vítězné hlasy si tento endcap, při jehož výrobě byly využity lakované dřevovláknité desky, získal hlavně za své veselé zpracování. Hraje směsicí neobvyklých tvarů, prvků a vtipu. Nejvíce zaujmou maskoti se zábavnými grimasami a lákavé kusy čokoládových tyčinek v nadživotní velikosti.

Na regálovém čele pro whiskey Four Roses s Royal Crown Colou porota ocenila jeho luxusně vyhlížející provedení a neobvykle zkombinovanou černou a hnědou barvu. Toto originální POP médium vyvolává nostalgické pocity, které umocňují starožitný stůl a lampa. Hlavní myšlenkou je důraz na zklidnění a uvolnění v dnešní hektické době, které spojuje s pomalým vychutnáváním kombinace coly a whiskey.

V kategorii nápojů, tentokrát nealkoholických, zaznamenala společnost DAGO další úspěch. Druhou příčku obsadila se svým vystavením zhotoveným pro Kofolu, kterému dominuje robot Karel. Vyniká například tím, že zcela postrádá ostré hrany.

Výčet úspěšných a oceněných projektů společnosti DAGO završují dvě bronzové medaile: první získal interaktivní shop-in-shop Oral-B vyrobený pro PROCTER & GAMBLE, který disponuje unikátním systémem detekce nadměrného vzdálení vystaveného produktu. Druhou obdržela známá loď Captain Morgana, která byla oceněná už několikrát. Znovu se se tím potvrdil mimořádný úspěch tohoto projektu.

Zdroj a foto: DAGO