TOP zadavatelé – duben 2018

271 zobrazení

Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v dubnu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 10 společností v mediatypu In-store byl v dubnu 2018 celkově vynaloženo 1,6  milionu korun.

Na první příčce  se umístila společnost GlaxoSmithKline s 884 tisíci korunami, s velkým odstupem následuje společnost Henkel ČR s 287 tisíci Kč.  Třetí místo obsadila společnost L´OREÉAL Česká repuklika se 163 tisíci Kč.

CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v dubnu 2018 celkově vynaloženo přes jednu miliardu.

Na první příčce se umístila společnost Kaufland Česká republika se 144 mil. Kč, následovaná s menším odstupem společností Lidl Česká republkaKaufland Česká republika, která investovala necelých 129 milionů korun. Třetí místo obsadila společnost Alza.cz s 115, 6 milionů korun.