METRO Group připravilo vánoční překvapení pro podnikatele v rámci předvánoční kampaně Čas na rozbalení úspěšné sezóny

988 zobrazení

Vánoční sezóna je klíčová pro podnikání většiny zákazníků METRO. Proto se společnost rozhodla je podpořit i v tomto období. V rámci předvánoční kampaně se 17. listopadu rozzářila v ulicích rumunské metropole Bukurešti velká vánoční světelná instalace od společnosti METRO. Ta měla za cíl přinést vánoční atmosféru do ulic města a podpořit drobné podnikatele provozující své podniky v okolí.

Soukromí podnikatelé si za svou poctivou celoroční práci zaslouží uznání a podporu. Společnost METRO provozující na českém trhu síť velkoobchodních jednotek MAKRO ČR pro ně v návaznosti na úspěch projektu Den soukromého podnikání připravila jako vánoční překvapení sváteční prostor, kde si mohou spolu se svými zákazníky užít předvánoční chvíle. Bukurešťská ulice Strada Franceza se díky METRO v letošním roce stala hlavní vánoční třídou, kam si lidé z celého města směřovali užít vánoční čas.

Autentické záběry z odhalení instalace se staly součástí vánoční kampaně Čas na rozbalení úspěšné sezóny akcentující jednotlivé soukromé podnikatele a jejich příběhy. Lokální adaptaci videa pro český a slovenský trh zveřejněnou 11. 12. 2017 zpracovala kreativní agentura Kaspen/Jung von Matt.

Komerční skupina METRO se zaměřuje na podporu podnikatelů ve všech 35 zemích, kde aktuálně působí. Spolupracuje s místními podnikateli i iniciativami a intenzivně se podílí na podpoře lokálního podnikatelského prostředí. Prostřednictvím velkoobchodní sítě METRO/MAKRO se zaměřuje na podnikatele a sleduje vizi Pomáháme podnikatelům růst.

 

Zdroj  a foto: Metro Group