Portál Mistoprodeje.cz představuje nový retailový projekt SHOPPER MARKETING LAB

2594 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společnostmi Shopper Marketing Prague, s.r.o. a POS Media Czech Republic, s.r.o. představuje nový projekt SHOPPER MARKETING LAB zaměřený na inovace prodejní plochy v obchodních řetězcích. 

Tento projekt SHOPPER MARKETING LAB bude větším i menším obchodním řetězcům, po provedení marketingového auditu, pomáhat optimalizovat prodejní plochu, kategorie zboží a také pomůže s aktivací zákazníků.

Projekt se chce zaměřovat na následujících pět cílů:

  • Vytvořit nejlepší příklady aplikací shopper marketingového přístupu v maloobchodních řetězcích.
  • Zajistit jejich publicitu, a tak pozitivně ovlivňovat celou oblast in-store komunikace.
  • Poskytnout řetězcům služby pro inovace jejich možností na prodejní ploše a větší možnost odlišení.
  • Optimalizovat dostupnost značek na prodejní ploše odstraňováním nákupních bariér, a tak zvyšovat prodej a zároveň pohodlí nakupujících.
  • Vytvořit společně s řetězci prostor pro ověření nových shopper marketingových metod.

Jak se budou jednotlivé společnosti na tomto projektu podílet?

Portál Místoprodeje.cz tomuto projektu bude zajišťovat publicitu, především prostřednictvím tiskových zpráv, rozhovorů s retailovými odborníky a uváděním případových studií.

Společnost POS Media Czech Republic bude u projektu zajišťovat realizační zázemí, provádět výzkumnou metodu Mystery shopping a provádět servis v terénu a instalaci.

Shopper marketingový tým společnosti SMP bude snímat data z prodejní plochy obchodního řetězce, vyhodnocovat získaná data, vytvářet návrhy změn na prodejní ploše a zpracování case studies.

 

 

Zájemci o účast v tomto projektu z řad velkých i malých maloobchodníků se mohou přihlásit na emailu redakce@mistoprodeje.cz.

 O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.O odborném portálu Místoprodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

O společnosti Shopper Marketing Prague, s.r.o.

Společnost SMP vznikla z potřeby dalšího rozvoje a rozšíření služeb a jako specializovaná divize poradenské firmy Frey Consulting. Ta působí na českém trhu od roku 2004 a stala se známou především díky svému zaměření na aplikaci nových trendů do marketingové praxe. Zakladatelem společnosti je PhDr. Petr Frey, který působí jako marketingový konzultant, stratég a lektor. Je také autorem publikací o marketingu a koordinátorem projektových týmů SMP.

Vlastní společnost se cíleně orientuje na komplexní podporu firem a agentur v oblastech mediální komunikace a shopper marketingu. Nabízí konzultační, vzdělávací služby a realizaci komunikačních projektů (Publicity management). Tým SMP poskytuje nezávislé poradenství pro mediální plánování, audit mediálních kampaních a zpracování projektů pro využívání nových médií nebo jejich akvizice.

O společnosti POS Media Czech Republic, s.r.o.

Společnost POS Media byla založena v roce 1998 a v současnosti je největší mediální skupinou pro oblast maloobchodu v Evropě a jedničkou na trhu v oblasti komunikace uvnitř nákupních prostor. Její specializací je vytváření mediálních řešení pro místa prodeje, avšak kromě instore medií a merchandisingu nabízí rovněž marketingová řešení pro lokace mimo prodejny (promo aktivity jako ochutnávky a sampling) a digitální řešení.

POS Media je exkluzivním partnerem nejznámějších evropských maloobchodních řetězců a v každé geografické oblasti, kde působí, zastupuje významné zadavatele reklamy.

Skupina POS Media Europe má v současnosti pobočky v České republice (POS Media Czech Republic), v Maďarsku (POS Services), Polsku (POS Media Poland), na Slovensku (POS Media Slovakia), Ukrajině (POS Media Ukraine), v Německu (POS Media Germany) a v Rusku (POS Media Russia).

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz