V našem lednovém hodnocení prodejen „CZECH TOP SHOP 2021“ zvítězila společnost 24SAFE

889 zobrazení

V letošním prvním, tedy lednovém, kole soutěže CZECH TOP SHOP zvítězila pražská provozovna společnosti 24SAFE, umístěná v ulici Na Poříčí.

Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy kamenné provozovny/prodejny zboží a služeb hodnotí vyškolení inspektoři, a roční výsledky určuje odborná porota. Hodnotíme zákaznický zážitek v 7 kritériích:

1. Exteriér provozovny

2.Koncept/design prodejny

3.Navigace/orientace v prodejně/regálu

4.Vystavení/prezentace zboží/služeb

5.POP komunikace včetně probíhajících akcí

6.Digital Signage

7. Personál

V letošním roce tedy přibylo kritérium Digital Signage, které reprezentuje tuto moderní zobrazovací formu v prodejnách.

Vítězem se v tomto lednovém kole soutěže CZECH TOP SHOP stala provozovna společnosti 24SAFE v Praze v ulici Na Poříčí.

Jedná se o futuristické místo prodeje, resp. pobočku poskytující unikátní zcela robotizovaný systém bezpečnostních schránek,“ uvedl náš inspektor. „Zvenku působí fóliemi zakryté automatické dveře trochu nesrozumitelně. Ale uvnitř najdeme luxusní moderní interiér na pomezí vesmírné lodi Nostromo a operačního sálu. Personál je příjemný a profesionální včetně vkusného firemního oděvu a je přítomen dokonce nepřetržitě systémem 24/7. Skvělá ukázka POP marketingu.

Na druhém místě skončila prodejna La Formaggeria Gran Moravia, umístěná v pražském OC Letňany. Třetí byla prodejna TIGER nacházející se v pražském OC Černý Most.

Nejsilnější stránkou hodnocených prodejen byla v prosincovém kole kategorie „Koncept/design obchodu“ a „Vystavení sortimentu/prezentace služeb“. Největší rezervy naopak identifikovali naši inspektoři v nové kategorii „Digital Signage“.

Hlavními partnery soutěže CZECH TOP SHOP jsou společnosti SAMSUNG a DAGO.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Zdroj: redakce, foto: 24SAFE