DS Store je vítězem březnového kola v soutěži Czech Top Shop 2021

100 zobrazení

V březnovém kole soutěže Czech Top Shop naši inspektoři opět navštívili řadu míst prodeje i přesto, že většina non-food prodejen je bohužel stále uzavřená. S poměrně výrazným náskokem tentokrát zvítězil show-room mladé prémiové automobilové značky DS. Naopak mezi druhým (Manufaktura v OC Černý Most) a třetím (pet center v OC Palladium) finalistou byl odstup velmi těsný.

Zde jsou komentáře našich inspektorů:

„Vítězný DS Store Praha působí spíš jako galerie moderního umění než prodejna osobních vozů. Už jeho černá hliníková fasáda, jejíž vzorek nese logo značky DS, naznačuje exkluzívní pojetí tohoto unikátního konceptu. Uvnitř pak na nás dýchnou kůže, sklo a hliník, které velmi vhodně komunikují prémiovou pozici značky DS. Třešničkou na dortu je pak DS Virtual Vision – simulátor virtuální reality, který nás jako plášť kouzelníka Rumburaka přenese do středu Paříže. Tam nám pak nabídne neuvěřitelně realistickou prezentaci kompletní produktové řady vozů DS.“

 „Druhá v pořadí – Manufaktura v OC Černý Most – je mistrovskou ukázkou originality, příjemnosti a funkčnosti. Relativně malá prodejna aktivně komunikuje do pasáže OC svým zcela otevřeným konceptem postaveným na rustikálních a retro prvcích, které si designéři vypůjčili z belle epoque, resp. z filmů o Čechy milovaném všestranném géniovi Járovi Cimrmanovi. Patinované regály jsou vkusně a jasně popsány, zboží je v nich pečlivě vystaveno a doplněno, personál je milý, nikoliv však vlezlý.“

„Velmi těsným rozdílem třetí místo zaujímající pet center v Palladiu je ukázkou nejlepší moderní retailové praxe: už od vchodu na nás mává prezentační „áčko“ komunikující soutěž o automobil Volvo (akce podporující Bayer Foresto antiparazitní obojek). Uvnitř nás pak přivítal jasně nasvícený interiér s dokonale vyrovnaným zbožím ve všech regálech. Modernost a kvalitu nabídky vhodně prezentují LED světly podsvícené prvky na zdech a zejména firemní logo na pokladním pultu. Radost nám udělal i vhodně použitý digital signage resp. LCD panely ve výloze a na stěně za pokladnou.“

 

Soutěž CZECH TOP SHOP je postavena na měsíční bázi, kdy naši porotci hodnotí skupinu prodejen nominovaných pro daný měsíc. Soutěží kamenné provozovny/prodejny zboží a služeb, které na měsíční bázi hodnotí vyškolení inspektoři a roční výsledky určuje odborná porota. Hodnotíme zákaznický zážitek v 7 kritériích:

1.Exteriér provozovny

2.Koncept/design prodejny

3.Navigace/orientace v prodejně/regálu

4.Vystavení/prezentace zboží/služeb

5.POP komunikace včetně probíhajících akcí

6.Digital Signage

7.Personál

 

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

 

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery portálu jsou společnosti DAGO, s.r.o. a Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti CZECH PROMOTION group, s.r.o., MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o. a U& SLUNO, a.s.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz

 

Zdroj