Gratulace a předání ocenění za lednový úspěch mezi kostičkami v LEGO® Store

Letošní, již třetí, ročník soutěže Visa Czech Top Shop otevřel svou lednovou výhrou LEGO® Store na pražském Chodově. Prodejna, která otevřela teprve před třemi měsíci, je první svého druhu v České republice. Ráj pro milovníky barevných kostek a postaviček bodoval nejen díky unikátnímu konceptu, ale také užití digitálních technologií, výbornému personálu nebo lokálním referencím na českou kulturu.

„LEGO® Store totiž není pouze prodejnou stavebnic. Zákazník si při návštěvě může postavit vlastní výtvor nebo si na speciální obrazovce prohlédnout hotový model i s jeho příběhem, k jeho zobrazení stačí jen naskenovat QR kód z obalu, ” dodává Markéta Němcová, manažerka soutěže VCTS pro ČR.

Zážitkem při návštěvě je nakupujícím i samotný design prodejny.

„Součástí pražské prodejny je například velký 3D model s mozaikou inspirovaný českou historií – zákazníci si zde mohou užít pohled na rytíře na koni, dále i vyobrazení Václavského náměstí a dalších významných českých památek,“ popisuje ředitelka komunikace společnosti LEGO Andrea Faflíková.

Že první český LEGO® Store svým konceptem dokáže upoutat pozornost nejenom zákazníků, ale i našich inspektorů, potvrdil i Josef Kunčar, který je ve společnosti Visa, titulárního partnera soutěže, zodpovědný za vztahy s obchodníky. Připomněl, že inspektoři se každý měsíc při hodnocení nominovaných prodejen zaměřují na několik oblastí. Hodnotí mimo jiné design exteriéru a interiéru, navigaci v prostoru, přístup personálu a samozřejmě také podporu moderních způsobů placení.

Předávání se zhostila Kateřina Pauzarová, Visa a Tereza Zavadilová, šéfredaktorka ekonomického portálu Newstream. Ocenění si vedení prodejny spolu se zaměstnanci převzalo mezi kostičkami přímo na prodejní ploše. „Jsme rádi, že jsme ocenění Visa Czech Top Shop za měsíc leden získali a postoupili tak do celoročního finále. Věříme, že návštěvníci náš prozákaznický přístup i výjimečné vybavení prodejny také oceňují, a prodejnu tak čeká ještě mnoho milých návštěvníků,“ říká Andrea Faflíková.

O soutěži Visa Czech Top Shop

Ocenění Visa Czech Top Shop, alá Michelinské hodnocení zákaznického zážitku, je od roku 2021 udělováno kamenným prodejnám po celém Česku. Vítězové jsou vybíráni každý měsíc na základě bodového hodnocení provozoven prodeje a služeb od nezávislé komise inspektorů. Ta každý měsíc navštíví nominovanou skupinu provozoven a hodnotí zákaznickou zkušenost v osmi kategoriích. Ve velikém finále pak odborná porota z výběru dvanácti nejlepších prodejen za daný ročník zvolí absolutního vítěze. 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010